2013年6月23日 星期日

[食譜] 醉雞翼

夏天到喇,真係好好好熱啊~~~

想煮飯,但又唔想係廚房熱咁耐,冷盤就係一個好煮意^^

整醉雞翼就啱晒~~烚熟雞翼(烚的時候只要set timer,咁個人就唔洗留係廚房啦~~),然後浸酒雪藏,簡單快脆唔洗熱,YEAH!!

早上煮,雪佢一個下午,晚上就有得食喇~~~好夠酒味,YUMMY =d



醉雞翼

材料:(4~5人份量)
雞中翼 -- 2磅
杞子 -- 1湯匙
花雕酒 -- 1杯(約200mL)
糟鹵 -- 1支
薑 -- 2~3片
蔥 -- 1棵
鹽 -- 1茶匙

做法:
1. 雞翼解凍洗淨。蔥洗淨切段。杞子用半碗水浸泡。
2. 鑊/大煲加水到一半滿,加入薑、蔥大火煲至水滾,然後加入雞翼、鹽,烚至雞翼全熟。
3. 雞翼即熟即撈起,放進一大湯碗的冰水裡,浸泡至雞翼轉涼(咁做d雞皮才會爽口)。
4. 雞翼瀝乾水,放進食物盒/闊口盤子,加入花雕酒、糟鹵至浸過雞翼面,最後加入已揸乾水的杞子,輕輕攪勻汁料。
5. 將(4)放入雪櫃冷藏最少4小時,雪過夜就更入味啦~~

貼士:
1. 熟的雞翼會浮起,而且近骨的肉會縮水所以骨會外露。仍不確定的話,可稍稍擘開雞肉,中間沒血水流出就肯定全熟了。
2. 糟鹵是酒糟的副製品(詳看),有酒香、咸味、辛味,非常適合做浸泡的肉類冷盤。

我在街市的南貨店買了這款糟鹵,$30支,一次用了大半支啦~~~剩下的mix埋浸完醉雞的汁,雪櫃冷藏就可以下次再用。
3. 糟鹵也可改用李錦記醉雞汁,味道有咩分別,真係要試過先知=p
4. 唔用花雕酒,也可改用紹興酒,但我自己覺得花雕酒同雞夾d呢


by笨豬小慧simple





2 則留言:

  1. 我都食過朋友整的, 好正, 但一直未親自動手
    [版主回覆07/04/2013 09:43:20]好易整ga jar~~~快d試吓整la~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 呢個好簡單易整....
    等我今晚買支糟鹵即刻開工先,,,,
    謝謝你既食譜呀!!
    [版主回覆08/30/2013 16:26:58]唔洗客氣^^
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除