2012年12月5日 星期三

[妝文] 上班的日妝

我有化妝返工的習慣,無他,只係唔想呀烏咁見人,儀容anytime都好重要ga~~~

雖然我又未到5mins化好個妝出門口,但10mins內化個簡簡單單見得人的日妝,都想跟大家分享一下。


平日都以淡妝為主

務求快靚正見得人,我最鐘意買colour palette,尤以大地色最易掌握



呢位KATE eyeshadow palette好正,$108有晒眼影、眉粉,好用又省錢
可惜已經停售T^T,攪到我用晒買唔番>^<


左邊3格係眼影,全部帶殊光,我會用最左手面的米色做highlight
右邊2格係眉粉,啞色的,最右手面的淺啡色,可以做埋鼻影tim~



平日我的化妝品就係咁多jar~~非常簡單
Jill Stuart eye jelly、Maybelline mineral concealer、戀愛魔鏡mascara、Kiss Me眼線液筆、Borjouis烘焙胭脂、Clinique loose powder、KATE eyeshadow


化妝步驟

1. 我只用sofina防曬乳做base,然後全面掃上Clinique loose powder,黑眼圈就用Maybelline mineral concealer遮一遮

2. 之後,整個眼窩用中指印上Jill Stuart eye jelly,閃閃地,眼妝打底啱晒,又可防溶妝


3. 先用左2的深啡色掃於雙眼皮位,眼尾向上blend開,掃成C形;左3的淡啡色掃在眼窩餘白的地方;眼窩中間、眉骨處用手指點上少許左1的米色

4. 夾翹眼睫毛,掃上2~3層mascara

5. 沿睫毛邊緣畫上眼線

6. 右1和右2的眉粉要混色來畫眉,由中間開始畫到眉尾,只用右1的淺啡色畫眉頭


7. 左2的深啡色畫下眼瞼的2/3位置,左1的米色畫眼頭>字做打亮,也要掃mascara在下眼睫毛



8. 左1的米色打亮鼻樑,右1的淺啡色用來打鼻影,掃在眉頭底凹處至鼻翼

9. 斜上地掃上Borjouis胭脂,掃成餃子形,可以修飾包包面


鐘意可以揸d lip gloss~~~攪掂!!! 出得門口喇~~~


其實日日化,好快功多藝熟^v^,日日靚住咁返工,心情都暢快d啦~~~



2 則留言:

  1. 好快手呀...我太多野要遮所以無可能十分鐘.....
    大肥人報到!

    回覆刪除
  2. 好勁呀, 10分鐘搞掂, EYESHADOW 好好睇~
    另外, 我係YAHOO BLOG收到你MSG..我叫NICO呀~

    回覆刪除