2012年11月28日 星期三

Reenex CPS更生活膚療程

好耐之前的試做了,記得有一日收到Reenex的cold call,邀請我試做「CPS循環更生活膚療程」,話可以由肌底活化肌膚,講到好似好吸引咁,於是膽粗粗應邀試吓。


一坐底,就有位嬸嬸問我要咩welcome drink,都幾多選擇呀~~



係邊飲welcome drink,邊欣賞維港靚夜境的時候,BA就遞給我一份個人資料表格,仲有唔少皮膚狀況的MC題,填呀填呀~~

梳化位旁有一個biotherma的counter,還有一部光學skin test machine,如有興趣購入biotherma產品,可以facial後一併入手。


填好晒表格,BA就帶咗我去一間玻璃房,慢慢解釋療程



「CPS循環更生活膚療程」主要針對清除老化角質,為肌膚打好底

BA話,做完之後,就算家用的skincare都會比以前更吸收,功效更明顯。



CPS水基酸,專為亞洲人而研發,比舊版HA水基酸的效果更勝一籌,而且隨住持續使用,回復健康的皮膚。

速效期:去走老化角質,改善暗啞,活化肌膚更新率,再現明亮肌
改善期:進一步提升肌膚緊緻,去走暗粒和瘡印
保養期:改善肌膚回復28天的更新週期,達到水油平衡的最佳狀態


聽完之後,即是CPS水都算酸性,雖然聲稱防敏感,但我都有少少擔心用完會生粒粒....
(我皮膚較薄,對果酸類和含酒精的skincare好易敏感ga)
但既然一場嚟到,BA亦好有誠意又有禮貌,即管試吓啦~



簽完同意書後,BA帶我去了美容房



房間的陳設都好簡潔,就係一張美容椅和洗手盤,環境光猛乾淨已經夠啦~~
(相片係事後拍攝,所以有d凌亂,sorry)



椅上的毛巾BA即場更換,保證衛生
(也是事後拍攝,俾我瞓到出晒摺痕=p)

效果圖:


before
皮膚黃黃的,好無精神



after
塊面白咗又滑咗好多


可能我用的睫毛液太防水,biotherma的卸妝水攪唔掂,做做吓facial,眼肚下多咗條黑線=(


用後感:BA手勢好好,每一個process都有說明做緊d乜,會有咩感覺,令我個人都定d。
CPS水原來係冰冰涼涼的,而且係用噴壺直接淋落塊面度,試做的時候係冬天,真係冷得我騰騰震,而細心的BA怕我整濕件衫,用勁多毛巾圍住我條頸,睇番d相,都覺得自己個樣好攪笑^罒^(包到好似d人牙肉痛咁,wahahaha)
做完之後,除咗白咗滑咗外,仲有少少痕痕地,似乎敏感嚟料了。


果然無錯,回到家,塊面出咗幾粒暗粒v_v

做完之後,BA聽到我話塊面痕痕地,佢都怕我敏感,俾定咗d防敏感的cream俾我揸,揸咗2日後,d粒粒就退喇~~
而且,BA隔天有call我跟進我的皮膚狀態,佢聽到我d敏感退咗,佢都安心d。


總括而言,酸性太強的產品,果然唔啱我呢種皮薄的敏感肌,下次都唔好貪免費去試了=p
雖然Reenex的CPS水唔啱我,但對佢o地熱誠的服務,我係相當滿意的^^


Reenex官網:http://reenex.com.hk/tc/skin_problems/dehydrate.html




沒有留言:

張貼留言