2012年11月23日 星期五

日本阪神蜜月之旅 - Day 5

2011年11月27日(日)

歡樂時光過得特別快,又係時候講bye bye。
5天4夜的honeymoon,話咁快就到咗last呢日喇~~

今日繼續自由行時間。

食完USJ Hotel的美味早餐後,攪埋check-out,導遊就車咗我o地去一個大阪必去的地方。

道頓堀、心齋橋

兩年前已經自由行同屋企人嚟過,今次我無帶旅遊書仔一樣識行^0^



難得可以同固力果大隻仔影到相,多謝新婚團友揸機


道頓堀,其實係一條食街


必食有:赤鬼章魚丸、河豚料理、金龍拉麵、四天王拉麵

因為太多人排隊了,我o地全部都無食!! (所以唔好問我邊d好食d,係咩味等等....)
但齋睇d 3D燈箱招牌,已經覺得好勁好有氣勢!!!


行行吓,見到日本馬會,今日係跑馬日,入面好多人咁。
唔知香港人買得唔得呢?? 中咗點分錢呀??


呢間野,唔係金龍拉麵的分店,係一間機舖,大家唔好攪錯
(仲見到d日本黑幫係呢間野行出嚟=~=)


話咁快,就行到嚟戎橋喇~~

河邊兩岸都係食肆,聽導遊講,呢邊d餐廳平過大街o個d咖


我o地留肚,只因想試呢間「一蘭」拉麵

千奇百趣都有介紹過,好食之外,佢最趣的地方係,一人一個partition食麵,話咁先唔會有disturb,先食得出最好的味道喎.......

可惜,又係太多人排隊,超級唔鐘意排隊的我,又放棄無食到了。
(事後問番食咗的團友,佢o地都話好食,但又未好食到排勁耐隊嚟食囉)


過埋戎橋,就到心齋橋喇~~

嚟呢度當然係shopping啦~


sanrio、disney(唔去東京都有日本disney精品^0^)、Uniqlo、Zara、Evisu、大丸百貨、不二家cafe、藥妝店............等等等

不過yen真係太高,購物意慾好低,我o地又話咁快行完心齋橋筋


心齋橋尾,過埋大馬路,轉右,就見到Tokyo Hands

入面有d似city super和log-on


係美容counter見到呢部toner mist maker 真係好想買呀~~~

但計埋rate後,同香港JC shop的標價差唔多,so,又無買了


章魚丸機,幾得意,但我唔識整個蛋漿,睇完就算了=p


迷你朱古力噴泉機,如果未嫁,可能我會買嚟放係candy corner


sake,有大有細,仲有綜合sample mix,而且好平咁(mix細細支,一包有5~6支,都係2XXXyen jar)

我猛叫主人買d番香港,點知佢又唔買(佢鐘意飲酒ga),返到香港又呻笨了,蠢死



係Tokyo Hands運完吉,我o地又沿路行番轉頭,去搵食喇~~


登登登登~~~去KANI道樂 食蟹!!!!


叫了一個2人前lunch set,5800yen


非常豐富呀~~~蟹腳刺身、冷蟹腳、網燒蟹腳、天婦羅蟹腳,差唔多所有蟹腳的煮法都食晒!
仲有壽司、湯、茶碗蒸、甜品

加埋優美的環境和良好的服務,貴少少都抵俾啦~~

呢餐真係好滿足呀~~~



食飽飽,就去機場了


雖然我o地好似咩都無買,但又爆晒喼咁番 XD

check-in後,先發現機場離境大堂仲多野買,手信的價錢同出面係一模一樣的!!!
仲有限量版kitty、唔貴但好似好好用的skincare tim~早知留番係呢度先掃啦>~<


返屋企喇~~日本bye bye了T^T


依家日本跟美國一樣,有防恐離境規定,過關前要丟晒d 100mL以上的液體和尖尖的利器

入閘後有d口乾,係coffee shop買咗杯凍咖啡啦~~~頂!!! 勁唔好飲>^<
早知o係自動販賣機禁110yen罐裝咖啡無咁嬲=^=+


CX回程的飛機餐,又係難食=^="
d飯乾晒,肉和d汁又怪味..........我食咗碗仔麵jar.........好肚餓...........



honeymoon終於完滿結束,呢個旅程唔算超級開心,又無想像中甜蜜,有少少遺憾啦。
對住病到死死吓的主人,真係忍唔住想炳佢一鑊!!! 去旅行可唔可以唔好死老豆咁款呢....攪到我好無癮。
又因為佢病咗,我o地去到邊都入藥房買止痛藥,導遊又好好人,介紹我o地買咩藥,但都好似無咩效咁.............(所以我對日本d藥開始多咗認識,同埋日本好多便秘藥賣,睇嚟日本人的腸胃真係好差....)
主人無咩胃口食野,咁我又唔好意思食啦..........唉........食少好多正野囉>^<
幸好,臨尾o個日,主人有番d精神,都算盡興啦(但會唔會遲咗少少呢....)

所以,我已經plan定,結婚一週年,一定要再去旅行,補償番呢個不堪回首的honeymoon!!!


不過,都有樣野值得開心一吓^^

我o地買咗隻雪場蟹做手信呀~~~~~(真係好大手筆呀~~~)

勁勁勁大隻,我單手都差d拎唔起 (sorry,四眼妹look獻醜了v_v)
導遊安排我o地臨上機前先拎走,入面的雪種就可以捱到明晚,咁大隻蟹,真係唔知點放入雪櫃
第2天,我將隻蟹一分為二,一半拎俾我媽咪,另一半分俾老爺奶奶
而且,隻蟹好好好味呀~~~~~~~~~~~~~




by笨豬小慧simple




相關閱讀:
日本阪神蜜月之旅 - Day 1
日本阪神蜜月之旅 - Day 2
日本阪神蜜月之旅 - Day 3
日本阪神蜜月之旅 - Day 4




4 則留言:

  1. 一蘭真係好好好好味架,其實仲有另一間一風堂都超好食!!!見到你d行程我就好掛住日本啦...
    [版主回覆11/29/2012 15:49:48]oic~~~但我無plan去美國村呢....我要留時間行黑門市場
    by笨豬小慧simple
    [Miss_Gloria回覆11/27/2012 13:53:43]係tokyo hands 近美國村個邊架~~超正>3<
    [版主回覆11/27/2012 13:06:13]一風堂係邊GA??都係道頓堀??
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 哦~原來係因為咁既原因再去!
    [版主回覆11/29/2012 15:49:01]其實plan過去首爾ga, 但買野方面, 首爾真係唔啱男人呢(主人有去旅行購物症的), 所以諗諗吓, 都係去多轉日本啦~~haha~~食玩買都皆大歡喜
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 咁好機場離境大堂買野既價錢同出面一樣? 好難得喎!
    [版主回覆10/02/2013 00:04:38]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆12/20/2012 16:33:28]其實成個大阪京都, 無個地方買的手信都係一樣價, 所以真係唔洗急買
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. "迷你朱古力噴泉機,如果未嫁,可能我會買嚟放係candy corner"

    --> 哈哈,我去honeymoon嘅時候都成日講呢句。。。
    [版主回覆10/02/2013 00:04:09]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆01/18/2013 11:08:52]所以好彩已經結咗婚, 唔係實買到破產
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除