2012年11月16日 星期五

日本阪神蜜月之旅 - Day 4

2011年11月26日(六)

今天全日自由行時間,hohoho。
(不過我無帶旅遊書仔,都無idea想去邊.......唯有靠記憶啦)


USJ Hotel的早餐

真係非常豐富!!!! 仲好好味!!!
我呢個早餐食咗好多野=q,但可憐的病君主人,只食得落碗日式粥,蝕晒囉=^=


食飽飽,約埋3pair新婚團友(大家都係20112011結婚,有冇咁啱呀....)
出發去環球影城了 (跟團已包入場卷)



例影位=p



入場喇,呢度的安檢比廸廸尼求其,帶食物飲品都唔會被沒收。唔怪得USJ賺唔到大錢啦

入場後,就到好似美國小鎮的大街,兩旁都係手信店同食肆,但我o地都唔逗留太耐,快步行去排隊玩game!!


史力加、蜘蛛俠都係必玩
(忘記同史力加留影)

我o地早到,兩個熱門game都唔洗點排隊,好迅速就玩完了~~

史力加3D都算ok啦(有d似廸廸尼的magic opera 3D),但我年紀大了,無晒童真,唔算好surprise
蜘蛛俠就刺激d,但pre-play的擺設和真人show好舊,真人show全程講日文,又無英文字幕,都唔知講乜,攪到好似戇居居罰企等入場咁....

玩完game,主人突然攪肚痛,搵toilet都搵咗好耐...............=.="
好彩只係痾咗2次,唔係就煩了

去埋toilet,已經中午,開始人多。



Jurassic Park的過山車已經開始人多,要排成個鐘先玩到了,而且係濕身game,主人病病地,我o地決定放棄唔玩了。

行咗3個theme section,開始餓和累,住係路邊的長櫈食嘢(就係自己帶入去的糧囉)。
其實Jurassic Park入面有「恐龍雞脾」賣,500yen左右,唔算貴,好想買嚟食ga~~
但主人喉嚨發炎食唔到,我自己一個又食唔晒成隻火雞腿,so放棄了。
新婚團友有買來吃,佢o地話好好味。
大家去開USJ記得要買嚟試吓。



之後行吓手信店
好多hellokitty和emmo................不過無買,影吓相好了。
(this photo special to A&G)



3pm左右,有花車巡遊

本來滿心期待睇一下USJ的卡通人物布偶,點知.............成個巡遊得6架車,唔洗5mins就巡完...............
雷聲大、雨點小.............難得d日本人仲好high咁跟車尾...........囧


之後,我o地玩埋Terminator和烈火雄心(麻麻地,個performance又係好舊....),再周圍影吓相,


臨走前,睇咗10週年特典show

空中飛人呢part真係目瞪口呆@0@,幾個飛人無wire,就咁係個滾筒度飛來飛去,嚇死了=0=
呢個亦係我覺得USJ內最有睇頭的performance!!


講真,唔去由自何,一去有D失望。USJ俾我的感覺,好舊...........
可能因為香港有廸廸尼和海馬公園,心入面不禁有比較,就覺得USJ弱咗少少囉.....

不過,USJ的souvenior幾驚喜,簡直出神入化!!




最amazing係spiderman杯麵,塊魚旦仔真係好頂癮呀~~~WAHAHAHA XD




離開USJ後,約埋另外3pair新婚團友,去梅田行吓




USJ可以坐JR去梅田

主人好興奮,猛話自己第一次坐JR,XD,傻佬

USJ JR的車卡,特別掃上各個美國hero漫畫人物的graffiti,靚^^



坐咗大約10分鐘車,就到咗梅田喇~~




幾條地下街連接的中間位置,有個噴水池

室內噴水池,真係第一次見


原本我o地想去附近一條食街(大約過咗地下街之後再行幾個街口),但睇唔明地下鐵站的地圖,諗住問伊勢丹百貨入面的職員,佢o地又好緊張咁搵個高級又識英文的職員解答我o地(呢度不得不讚吓日本的服務業真係超好sevice),但始終雞同鴨講(雖然呢位高級職員的英文發音唔算太難聽得明,但都激發唔到我o地對梅田一帶路面的概念),最後都搵唔到去食街的路。

行到又累又餓,亦唔想再浪費時間,我o地放棄搵食街,轉而係梅田地下街買吓食吓。




去日本,都要high tea,先去coffe shop hea,HAHAHA

日本d cake,賣相靚靚,又好好食呀~~~可惜主人喉嚨痛,佢件chocolate mousse cake,我幫佢食咗一半 =P
(佢個樣謝到好似就死咁.................)


休息夠,我o地再去血拼!!




去咗超市八

SPAM餐肉蛋壽司..........救命.......主人仲話買嚟試吓,咪玩啦.........
鯨魚肉罐頭,點解日本一個文明國家,仲會食鯨魚!? 我堅堅堅唔覺得鯨魚係食物,為咗D鯨魚,我罷買>^<+


搵到間實惠手信店,當然要入貨啦~~~


係一間田園風家品找到一直好想買的tea set!! Afternoon Tea牌的lace通花 tea cup真係好好好靚呀~~
1575yen 一杯一碟,都唔算好貴,買買買。
(不過個水壺D花紋差咗少少,又貴,唔會買)

點知,主人猛潑我冷水,又話貴,又咒我會打爛................
我敵唔過佢的煩音,最後「無買到」!!!! 走o個時真係好後悔呀T^T
新婚團友都話呢set杯靚,聽到之後仲唔開心>^<,一路行一路怨,可惡!!!



行完梅田,我o地坐JR番USJ駅,去尋晚遊盪的商場搵食。


去了風神雷神食拉麵

我原本叫醬油湯底,但waiter誤會咗,嚟咗麵豉湯底,咸咗d呢>.<
反而喉嚨痛的主人竟然食到!!! 真係食晒成大碗拉麵。我真係好欣慰,佢嚟咗日本咁耐,終於有餐飯佢係食得晒。


回到酒店後,仲有宵夜食!!


超級大隻的牡丹蝦!!!

係其中一pair新婚團友向導遊自費order的,佢地dinner後太飽食唔晒,送咗俾我o地食,super多謝你呀~~~
d蝦真係好好好味=q,勁鮮甜,肉質彈牙,蝦頭又多羔,仲有蝦籽!! 食完可謂齒甲留香。



明天就係honeymoon last day了,係pack喼之前,嚟番個手信大合照先!!

wahahahahha~~~鋪滿晒成張床,真係好誇張呀~~~
(仲有一樣手信未入鏡,因為明天才可以取,大家估吓係d咩嚟啦~~~)



by笨豬小慧simple


相關閱讀:
日本阪神蜜月之旅 - Day 1
日本阪神蜜月之旅 - Day 2
日本阪神蜜月之旅 - Day 3


















沒有留言:

張貼留言