2012年12月5日 星期三

[LC食譜] 豉椒排骨煲仔飯

倆小口,洗得少少米,唔想用電飯煲,不如用LC煲整煲仔飯啦~~
飯、餸一take過攪掂!!
LC煲煮飯真係好快,15分鐘就有得食喇~~~而且好有米香,飯又吸晒排骨D汁,超超超好味呀~~~



豉椒排骨煲仔飯

材料 (2人份):(18cm Round Oven)
排骨 -- 200g (約$20)
米 -- 1量杯
水 -- 1飯碗
辣椒 -- 1隻 (去籽切粒)

醃料:
生粉 -- 1茶匙
鹽 -- 1茶匙
生抽 -- 1~2茶匙
油 -- 少許
蒜 -- 2~3瓣 (切蓉)
豆豉 -- 1茶匙 (沖水拍扁切粒)

做法:
1. 排骨洗淨,瀝乾水份,加醃料醃10~15分鐘。
2. 米洗2~3次後,倒入LC煲,加水,大火煲滾,水滾後攪拌一下,加蓋轉小火。
3. 飯太約煮5分鐘後,開半蓋看一下水位,如果見米已經轉大粒,水只在米粒間噗噗噗,就加入排骨。
4. 再煮5~8分鐘後,開半蓋檢查一下,如果肉轉晒色、米收水了,就灑上辣椒,閂蓋熄火焗3~5分鐘,即成。

貼士:
1. 下排骨後,如果覺得太少水,可以加一點點熱水,以免飯熟乾水了,排骨卻未熟。
2. 步驟(4)時,可將筷子插入飯中間,如果筷子不是濕濕地,就表示已經收水了。
3. 如果怕滾瀉,可用筷子晾起煲蓋。
4. 想食得更有風味,食用時可以加煲仔飯豉油,不過我懶買,無加呀~~
5. 米的量杯用番電飯煲附贈o個個,水:米=1:1的份量,唔同牌子的米,水量可能要加減一下,試煮多幾次就知ga la


BY笨豬小慧SIMPLE

1 則留言:

  1. 我都剛買咗個煲,可以煮吓呢啲簡單飯了~~~
    [版主回覆12/14/2012 12:30:55]買咗咩煲?? staub定LC?
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除