2012年12月18日 星期二

[食譜] 羅宋湯

朋友生日party特別呈獻~~~~不過好似買得太多料,唔係好夠水=p



羅宋湯

材料:(6~8人用)
牛柳 -- 半斤
蕃茄 -- 3~4個
薯仔 -- 1~2個
椰菜 -- 半個
甘筍 -- 1條
西芹 -- 半棵
月桂葉bay leaves -- 3片
檸檬 -- 1個
水 -- 約2湯碗
鹽 -- 2~3茶匙

做法:
1. 牛柳洗淨,切成大塊,汆水和過冷河,備用。
2. 所有蔬菜洗淨。
3. 薯仔、甘筍去皮,滾刀切角成大塊。
4. 蕃茄一開六,再每瓣中間切一刀。
5. 西芹去筋,切成1cm粗的粒粒。
6. 椰菜切去底部較硬的部份,再切成1cm粗的條狀。
7. 材料(1)~(6)放入大鍋中,加水至蓋過所有材料(但不要超過煲的8分滿),加入bay leaves。
8. 檸檬切半,一半揸汁倒入鍋內,另一半再切半,連皮放入鍋內。
9. 大火煲至水滾,轉小火煲30分鐘,再放入真空煲燜2~3小時。
10. 取出後,用大火先煲滾,再轉小火翻煲30分鐘,落鹽調味,即成。

貼士:
1. 除牛柳外,可改用牛尾、牛展、豬骨、豬展等肉類代替。我買了冰鮮的牛柳,牛味都ok呀。
2. 我買了較大個又冧身的蕃茄,肉厚多汁但唔夠酸,所以加了檸檬汁補數;如果用細隻硬身的蕃茄,因為較酸,可以唔加檸檬汁。
3. 傳統食譜應該有洋蔥、青椒,但我的煲太細了,唯有將就將就,省略了=p
4. 如果唔用真空煲,大火煲滾後,轉小火煲1~2小時就可以了。


by笨豬小慧simple


羅宋湯Wiki百科:http://zh.wikipedia.org/zh-tw/%E7%BE%85%E5%AE%8B%E6%B9%AF

2 則留言:

  1. 邊度買bay leaves ar?
    [版主回覆12/24/2012 11:13:40]大間d的百佳都好似有, 再唔係citysuper一定有
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 一定要落茄膏, 咁先似架
    [版主回覆12/27/2012 16:09:06]其實我唔太鐘意茄膏, 感覺太artificial, 唔太健康咁......其實落多d蕃茄一樣夠茄味ga
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除