2012年12月21日 星期五

婚後第一個中秋節


(呢個黑白雙剎月餅,完全代表我同主人呀~~~wakakaka)


中秋節,人月倆團圓,邊睇電視邊食月餅,一樂也。


今年中秋節,夾埋十‧一假期一齊放,加埋星期六日,連放5日,都咪話唔係悠長假期呀~~
我o地無諗住外遊,只想在家hea吓,其實親朋的做節飯局,都已經夠晒忙喇。

今年的中秋亦特別難忘。
除咗係我同主人婚後第一個中秋節外,也因為一段小插曲,令成個節日唔同晒......

中秋前兩個星期,已經收到風,公司會送一人一盒月餅,任揀!!! 我當然要咗盒貴嘢 - 大班冰皮月餅啦。
之後老爺因為太多月餅,送咗盒迷你奇華月餅俾我o地。
咁依家傳統、冰皮都有,各有所好,皆大歡喜啦。

真係人算不如天算,中秋節前一星期,客人送咗盒美心雙黃白蓮蓉月餅俾我。
咁我見自己都夠月餅食,咪諗住送俾細妹啦。

點知,麻煩事,就咁出現=.="

主人突然提出一個「嶄新」的idea:將兩盒奇華和美心,溝亂佢喎.........
理由好充分ga~
1) 主人非常喜歡吃傳統月餅<<呢個係好重要好重要的point
2) 溝亂咗,咪大家都食到唔同口味的傳統月餅囉<<但我覺得,只係佢自己想食晒兩款月餅
3) 送俾我細味,即係自己人啦,無乜所謂

但我就認為,送俾人,都係成盒過好d,溝亂晒先送出去,感覺似食淨自己唔要先送俾人囉。

於是,我o地係送月餅的意見上各執一詞,最後竟然變成 嗌交!!!
(內容唔講喇,雖然都有諗過寫底=p)


最後係我先讓步。
因為,我覺得為咗d月餅吵,真係好無謂,唉.................


趕得切係中秋正日前,和好如初啦~~


希望下年,有個直正甜甜蜜蜜,一團和氣的中秋節。


by笨珒小慧simple






1 則留言:

  1. 唔開心嘢唔好記住喇,以後每年中秋同所有節日都要開開心心,不過夫妻間小磨擦梗有嘅,當增進感情同了解啦^^
    [版主回覆12/27/2012 09:58:09]冷靜落嚟後, 為咗d月餅嘈交, 感覺真係好低能呀~~~~唉.........免費月餅太多, 都係一件麻煩事=~=
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除