2012年12月16日 星期日

主人婚後第一個生日

主人婚後的第一個生日,仍是普普通通咁過啦,都係約d朋友家人食食食咁囉。


9/9/2012(日)

老爺一家率先同主人慶生。揀咗係屋企附近一間幾好裝修的滬菜館dinner。


有片皮鴨食ga~~~~其他食物都幾好味ga~

食完我提意影下大合照,唔想麻煩d waiter,諗住自拍啦~~我個頭係正前面勁大個,影完大家笑到碌地,最後卒之都係搵waiter揸機。



14/9/2012(五)

正日,本來打算拎假,陪吓主人,甚至煮餐好嘢佢食啦。
可惜,同team其他同事出咗差,得番我一個係office,無得請假,要留守公司stand by T^T

粗粗地,dinner去了angelbaby cafe,旺角分店水準麻麻,d食物好咸呀~~~
好彩last添食的朱古力心太軟好好味,力挽狂瀾啦。



我又係乜禮物都無預備.....................um................我認........我係粗心大意咗少少 =.="



15/9/2012(六)

呢日仍然要返工,唉............. v_v
主人約咗佢的舊同事食dinner buffet,又帶埋我去(雖然大家未到唔認識,但其他人都無攜眷出席,感覺怪怪的)

我今日好衰,唔夠瞓+趕頭趕命,下午出到TST回合主人時,又累又餓好忟憎,向主人發咗脾氣啦,sorry v_v
(不過都係佢衰ga la,人o地行到身水身汗,仆到咁趕出去TST,仲笑我蠢,唔入去有冷氣的地方等,你知唔知邊行邊打whats app係好難ga,又唔聽我電話,好難唔燥底囉=3=)


估唔到佢班舊同事order咗生日蛋糕,仲準備咗生日卡
我身為老婆,仍然係兩手空空啦~~~hahaha~~~唯有係張卡kiss個大唇印俾你補數啦,hehe



祝 主人
生日快樂~~~心想事成~~~事事順利~~~



by笨豬小慧simple



2 則留言:

  1. 主人,我再祝你步步高升,加薪唔加辛,仲有最緊要的身體健康~~
    [版主回覆12/19/2012 10:21:13]多謝你呀mc win~~~~~~~~我希望爆少dee鑊就得o家啦~~~~~

    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  2. 我又係乜禮物都無預備 <--- GIVE ME 5555....我都係.....最後衝左落錶鋪買錶...果晚一夠12點就送比老公仲同老公講: 我買左都唔夠12個鐘AR 份禮物~
    祝主人身體健康,快快樂樂,同笨豬小慧simple繼續恩恩愛愛
    [版主回覆12/20/2012 16:15:34]15號同咗佢去shopping買衫啦, 我買單^^
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除