2013年5月5日 星期日

結婚一週年

2012年11月20日(二)


眨吓眼,就結婚一週年,時間過得太快,比籌備婚禮時仲要快!!! 我仲未享受完新婚的sweet sweet呀~~~


又非常唔好彩,呢日有客要見,又要將假期cancel,難得主人仲一早請定假.....唉......

所以,都係行街、買嘢、dinner咁囉


去了spaghetti house食cheese fondue

我每年都要食一次先會安心=p
賣相一年比一年精緻(即是份量都精簡咗),芝士味亦一年比一年淡,取而代之,愈來愈似忌廉湯底的火鍋


不過食完唔洗洗碗洗餐朦,所以都仲值得幫襯
(要知道,洗走芝士的肥膩何其艱辛)


paper anniversary的唯一合照!!! hahaha,鬆郁矇tim>~<



原來回到家,主人先拿出「戲肉」


佢今日偷偷寫的「情信」啊~~~@0@

自從大家出來工作之後,好耐無收過親筆書寫的情信,估唔到紙婚紀念日能夠收到,好surprise!!!


入面係一張明信片(哎呀~~~係一棕一白的熊仔背影呀~~~又會搵得咁match嘅!?)
一份要砌完先可以閱讀的「信」<<呢個真係考起我,我玩砌圖好屎ga wor,卒之砌咗2次見成功讀到封信=p,蠢死>~~<



收到以上的小禮物,我只可以講一句,「老公,你太浪漫喇~~~~~」
想冧死我嗎!???
(已經心心眼喇~~~~wahahaha)



反觀小慧,好失敗,乜鬼都無預備囉..............sorry.............v_v


今天雖然簡簡單單咁慶祝,但有心思的主人,令到平凡的日子充滿甜美,能夠同你結婚的我實在太太太幸福喇~~~(曬死人無命賠)
非常期待12月的補祝之旅行~~~


by笨豬小慧simple








3 則留言:

  1. 收到情信, 有心思外, 仲好WARM好SWEET呀!!
    [版主回覆05/09/2013 10:55:59]係呀~~~估唔到嫁咗仲有情信收^v^
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 小蔡生與小蔡太 (Nezumi x Felix)2013年5月12日 晚上9:10

    哈哈哈~真係好曬呀!! sweet爆呀!!!
    [版主回覆05/13/2013 15:32:42]

    回覆刪除