2013年5月16日 星期四

[食譜] 韓式紫菜飯卷 Kimbap 김밥

김밥,讀音「kimbap」,中文譯做「韓式紫菜飯卷」,簡單d講,即係韓風壽司囉。

kimbap可算係韓國家常菜,基本上個個阿朱媽都識整,通常做簡便的外帶lunch,加埋泡菜和咖啡,咁就一餐ga la。kimbap的口味也千變萬化,腸仔、吞拿魚、泡菜、什至碎牛肉都可以做餡料。

有時去尖沙咀shopping,為爭取時間敗家,我會去金巴利街的韓國媽媽度買條kimbap邊行邊食,不過$25/條,都幾貴啊~~~食得幾次,就諗不如自己試吓整啦。

母親節party特別炮製~~~

一次過整咗10條!!!! 堆到成座山咁高XD。味道可算有9成似,麻油味剛剛好,飯又夠軟,餡料配搭perfect,真係好好味!!!



韓式紫菜飯卷 kimbap 김밥

材料:(5條份量)
珍珠米 -- 2杯
水 -- 2碗
韓國紫菜(大) -- 5片
蛋 -- 2隻
甘筍 -- 半條
蟹柳 -- 4條
菠菜 -- 2棵
韓國香腸 -- 5條
黃色醃蘿蔔 -- 5條
醃牛蒡 -- 5條

調味料:
麻油 -- 1湯匙
鹽 -- 1茶匙


韓國食材,o係金巴利街有幾間韓國超市可以買到。
韓國香腸、醃蘿蔔、醃牛蒡我選了轉for包kimbap的款式,長度剛剛好是一片紫菜的闊度,已經切好晒一條條,非常方便啊~~
除咗以上3樣材料之外,其他都用超市買到貨色就算了,我非常慳家ga~~=p


做法:
1. 洗米,煲飯。飯熟後立即摷鬆,待仍暖暖地時拌入調味料。放涼,備用。
2. 菠菜洗淨,切去根部,煲水焯熟,揸乾水,加半茶匙鹽、1茶匙麻油撈勻調味。
3. 蛋打成蛋漿,煎成蛋卷,稍放涼後,切成長條狀。
4. 甘筍、香腸、蟹柳(一開三),全部切成長條狀,用滾水焯熟,澀乾水備用。
5. 醃蘿蔔、醃牛蒡倒走包裝內的水份。


材料準備好晒,可以捲喇~~~

6. 將飯分成5等份。竹蓆鋪上保鮮紙,上面放紫菜,將一份飯平鋪在上面。

飯盡量薄一點而且要平均啊~頭尾留一些空間。

7. 每樣材料放一條在飯面上,菠菜可以多放點,約4~5片葉啦。

餡料要放近自己那邊,貼住飯的邊緣位。

8. 然後由近自己的地方開始向上捲,第一下要用紫菜連飯包實所有餡料(大約用了半張紫菜),用力壓實,不要忘記頭尾都要壓一壓。然後鬆開少少竹蓆,俾少少力再向上捲,紫菜末端用手指揸上開水(事先要準備一碗飲用開水在手邊),再捲一圈就能收尾。

捲好後,放在一隻長形碟上面。捲好晒,就可以切開喇~~~

9. 準備乾身的砧板,菜刀刀鋒用開水沾濕一下(否則會黏飯不好切),先切走頭尾不太整齊的,然後切成約2cm闊一件。


貼士:
1. kimbap冷藏過後,飯會變硬,口感不太好啦~~~所以最好即整即食!!
2. kimbap非常適合郊遊野餐時食用啊~~~
3. kimbap的澱粉質、菜、肉的比例很符合營養金字塔的比例,非常健康啊~~



by 笨豬小慧simple






1 則留言:

  1. 好勁啊,整咗好多~~~其實同日式sushi有咩分別呢?
    [版主回覆06/03/2013 10:49:56]韓國kimbap係咸咸地, 唔似日本壽司咁酸酸甜甜咁, 而且韓國kimbap可以熱食, 但日本壽司唔得la~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除