2013年5月8日 星期三

新入手LC湯盅+川貝燉雪梨

雖然半年一次的LC開倉已經令我定期放一放血,不過LC呢條毒癮,真係隨時都有人引你發作。

就係兩次的開倉之間,我又手多多敗了LC


cassis soup bowl with lid 2 set

朋友去完英國旅行,見LC靚就敗,回港後又發現無咩用,所以我就"收養"咗喇 ^v^
(佢話LC係英國賣得平過香港,唉,攪到我都心思思好想去英國朝聖呀~~~~)

有蓋湯盅一直想敗,因為可以整燉湯!!! 家中無燉盅呀~~~
靚色、啱價、唔洗等開倉去迫,所以,買咗!!


剛剛放得入5L康寧煲
(下面墊一墊竹蓆筲箕,可以防止煲煲盅盅有太多碰撞而摑花)


即晚就整咗川貝燉雪梨,正!!!

原來個湯盅容量都幾大,下次可以貪心d,落多d水。

(相關閱讀:[食譜] 川貝薄荷葉蜜糖燉雪梨 )



有d想買隻細的cassis碟襯番tim......唔知幾時先會遇到呢................



by笨豬小慧simple






4 則留言:

  1. 小蔡生與小蔡太 (Nezumi x Felix)2013年5月12日 晚上9:17

    哈哈哈~LC真係毒到唔少靚太!!!
    川貝燉雪梨正呀~好潤!!!
    [小蔡生與小蔡太 (Nezumi x Felix)回覆05/13/2013 15:39:35]敗婦<--依個名詞好正!!
    [版主回覆05/13/2013 15:34:20]對比其他敗婦, 我唔算中毒太深
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 英國真係平好多,香港掠水囉!!!
    [版主回覆05/15/2013 13:53:28]唔知幾時見有機會去英國敗LC了~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 好滋陰呢~~ 好正呀﹗原來LC可以咁用~~
    [版主回覆05/15/2013 14:25:17]LC實用又靚樣, 煮飯食飯都開心d嘛~~~中毒乎!?
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 好正咁呢~~最近LC花花兩套有7折,我幫家姐買,佢成日想毒我入LC呀><"
    [版主回覆05/15/2013 13:38:12]花花有蓋盅仔!?? 都好靚呀~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除