2013年5月10日 星期五

[食譜] 韓式人蔘雞湯

近來大愛韓食!! (我中韓劇毒太深了,HAHAHA)

韓國人夏天會整人蔘雞湯補身,佢O地認為夏天食性溫的食物,更能強身健體,情況就似燒熱咗的石頭只能淋熱水,淋凍水反會令石頭裂開的道理一樣。
所以我都跟吓韓國傳統,夏天進補人蔘雞啦~~~

有真空煲,煮人蔘雞唔洗睇火,so good~~

第一次煮就成形,真係好開心呀~~~
切開雞後,聞到陣陣的人蔘味,仲有o個啖濃濃的雞湯,super yummy~~
雞入面釀滿糯米,連飯都唔洗另外煮呀~~~2個人食,飽晒!!




韓式人蔘雞湯

材料:
雞 -- 1隻 (約800g~1000g)
韓國人蔘 -- 2支
糯米 -- 半杯
紅棗 -- 5粒
栗子(細) -- 3粒
薑 -- 3片
蒜 -- 2粒
白果 -- 5粒
胡椒粉 -- 半茶匙
鹽 -- 1茶匙
水 -- 適量
米酒 -- 1湯匙
蔥花 -- 少許

做法:
1. 糯米洗淨,浸泡最少3小時;雞洗淨,瀝乾水備用。
2. 紅棗浸軟,去核;白果、栗子去殼去衣;蒜切大粒;人蔘洗淨切段。
3. 糯米、3粒紅棗、1條人蔘、栗子、白果、薑、蒜 混合鹽和胡椒粉,塞入雞肚,用牙籤縫好開口。
4. 雞放入鍋中,加水至3/4煲,加入剩餘的紅棗、人蔘,煮滾後放入真空外煲燜2~3小時。
5. 取出內鍋,大火翻煮至水滾,加入米酒,試味後按喜好加鹽調味。
6. 食用前灑上蔥花。

貼士:

1. 今次用的人蔘是一田超市買回來的新鮮水蔘,$59有4支,每支有食指咁粗,用2支啱啱好,蔘味都好夠啊。或者去韓國街的超市買乾人蔘都得,先連同糯米浸軟,水就要用番呢D浸米水啊。
2. 也可以用蔘鬚、花旗蔘代替,當然風味差少少啦。
3. 糯米改用溫水浸45分鐘,以縮短準備時間。
4. 栗子的衣非常難清除,睇完《蘇GOOD》教,用溫水浸栗子半小時,用毛巾包住栗子,前後前後咁碌,D衣就輕易去晒喇~~~(早D知我就唔洗批栗子皮批到手軟啦>~<)
5. 如果無真空煲,可改用細火煲1.5~2小時,用筷子試過雞煮至熟爛後,再加入米酒。


BY笨豬小慧SIMPLE



沒有留言:

張貼留言