2011年10月29日 星期六

大日子禮服final confirm

 

完成女士們的final trial後,大日子的所有禮服已經confirm晒喇!


我的婚紗、全部晚裝、褂、媽媽和奶奶的晚裝,都o係Beauty Hera希臘女神度租,可以一間攪掂晒,真係very good!!! (雖然中段因為媽咪的評語,曾經擔心過,租唔夠數就慘了....)


婚紗 - for註冊和進場


藍色晚裝 - for席前迎賓


棗紅色晚裝 - for敬酒


淡粉紅色晚裝 - for送客


斜襟潮褂 - for早上出門





奶奶迎賓晚裝


奶奶敬酒+送客晚裝


媽咪迎賓晚裝



媽咪的敬酒+送客晚裝是私伙的紅色旗袍

大埔買,勁抵!!!



男禮就去了DECISION租。


早上接新娘+註冊

 


晚上進場+敬酒




老爺係祥興造的西裝一早ready
老爺的西裝
(呔、袋巾from淘寶)



連埋之前揀好的首飾,配對好晒,一衫一首飾咁print出嚟,到時係新娘房貼晒出嚟,就唔怕有人著錯衫戴錯首飾^^ (向fashion show借橋)


by笨豬小慧simple

4 則留言:

  1. 亦是譽宴擺酒 ,哈哈
    [版主回覆02/07/2012 17:39:28]麗豪是譽宴送的嗎?? by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 不是. 我book完之後一個婚展佢就送,好唔開心囉,我上年7月book的 ><. 只係之後搵返譽宴幫我book咋 below $3000, 平過walk in囉 !!
    你幾時book先有得送呀? 我1027先big day
    [版主回覆10/02/2013 00:41:19]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆02/08/2012 14:47:45]我book酒席o個時, 譽宴仲係用緊舊名ga, 真係咸豐年的事了。當時我唔要佢送的報紙廣告, 換咗酒店房, 我知walk-in book都要$2500, 慳到留嚟俾tips by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 有無看過希臘女神的男禮?
    ok?
    [版主回覆06/29/2012 10:14:26]正常款式囉, 但我老公太瘦, 唔啱著...........
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 我今年9月結婚..係希臘女神影相~想問下你租衫幾多錢呀?
    [版主回覆10/02/2013 00:41:10]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除