2011年10月9日 星期日

擬結婚通知書

2011年9月25日(日)

終於約好上拉斐特見律師兼填埋張「擬結婚通知書」。

第一次親臨拉斐特,lobby好大好靚,應該50人係度等入場都唔係問題,只嫌部lift有d細同慢,大家做做運動,行一層樓梯啦。


入到去,receiption的人已經知道我地嚟見律師,快快手問我地拎晒ID、地址證明的影印本,入晒落個folder就等入去見律師。(我地唔記得copy ID card,影印一張收咗$2)

等咗一陣,就有另一位職員帶我地去另一間房,好多新人坐晒係度填緊表了。
職員好高速咁講解張「擬結婚通知書」點填,我地就一邊聽一邊寫寫寫,超似上緊tutor咁
原來職業、父母名都可以選擇唔填,改填********,哈哈。不過地址(但唔一定要full adress)、自己的全名、監禮人就一定要寫,婚前一個月仲要係婚姻登記處個度貼出嚟,好彩大部份有律師跟手尾幫我地填,睇住d格仔真係好緊張呀,好怕填錯呢。

填好晒律師就出現了,佢好快review一次,我地又無咩要問,就走得了。

約好20/10綵排,剛剛係倒數一個月

原來我唔記得問誓詞個d野..........................綵排個時再問啦



by笨豬小慧simple

沒有留言:

張貼留言