2011年10月28日 星期五

裝燈

2011年9月28日(三)

呢日主人放假,未來老爺又放假,佢地夾手夾腳裝好晒早前大陸買嘅燈了。



房燈,個款同IKEA個d一樣,開著燈睇,好似舊雲,而且白色同間房的傢俬好襯。




梳化位的燈

原本諗住呢戔燈放係書枱位,但諗諗吓,書枱位戔燈成日要用,反而梳化位比較少著燈,呢戔得一個燈頭,都改吊係梳化位算了。



書枱位的燈

同梳化位的燈襯成一組,雖然唔同花紋又唔同舖頭買,但出奇地夾,哈哈!!! 不得不讚自己眼光好呀~~~~




飯廳燈

黑色同張餐枱&鞋櫃好match呀~~~~成個飯廳grand咗。


買番嚟時,d水晶係散開晒的,要自己逐粒穿



主人好用心穿呀~~~(我都有幫手ga),佢穿到發晒忟憎,佢話自己d粗手指做唔到呢d細微野。

等隻豬出馬啦!!!  主人裝晒d燈,已經好叻叻好乖了。



換晒d燈後,間屋即時靚晒!!!

我地無錢錢大裝修,好多野都用番上手業主的setting,所以好多野都未必合晒自己心意,上手造落的櫃又薯嘜,個廳又無依家流行的假天花和feature wall,但我都要係有限的資源中幫間屋扮靚靚,務求有一個5星級的家!!!!

首先換晒d燈先啦~~~~

下一步就造層板和買牆貼,不過仲未有時間攪,不過唔急嘅,可以邊住邊慢慢整。



d燈真係好靚呀~~~~~(忍唔住再講)
多謝主人俾隻豬任性一下,辛苦你陪我去買,仲要攪埋安裝。


by笨豬小慧simple



 

 

 

5 則留言:

  1. 我好鍾意你的飯廳燈.....因我家的燈多是入牆的...冇乜新意好悶....但我這兒是會地震的地方....我怕掉下來呢!我D朋友好多不理照用....但我新移民時有次才5-6級小震....震中心也遠...但我家中從HK帶來的水晶燈的一顆水晶掉了下來,打爛玻璃茶桌....從此我有點童年陰影....香港的確是福地....你咁有心DIY自己的家....家裡認該很美很温暖呢!
    [版主回覆10/02/2013 00:42:26]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆10/31/2011 16:43:12]會地震用吊燈真的有少少危險.........不我去日本旅行, 佢地d人都係照用XD。新居謁未算很美啊~~~仲有好多小家品未有時間買呢~~好後再努力!!by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 最鍾意睇你依d精心佈置, 為左慳錢, 北上買燈辛苦d都值得o既!!
    [版主回覆10/02/2013 00:42:21]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆11/01/2011 12:49:47]一戔變四戔, 真係慳好多呀~~計埋交通和安裝費, 都仲賺好多好多 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. oh要自己穿架?
    咁未好小心囉
    [版主回覆11/02/2011 17:43:04]有齊晒d圈圈嘅, 水晶鏈預先已經穿好ga la, 只係尾尾個度要自己穿番粒大水晶囉, 都唔算難穿ga~只係主人手指粗, 解唔開個d圈圈, hohoho by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 你買d燈好鬼有型呀.. haha... 水晶燈原來要自己串, 好辛苦喎真係
    [版主回覆11/04/2011 12:51:34]都係串咗一個鐘je~~未算好難, 係掛上燈度辛苦d, 我夜晚整要著燈, "橙"眼@0@, 掛掛吓又手軟..........by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. wah~我好中意飯廳燈~!!!!!!! very nice
    [Sam回覆12/07/2011 13:57:58]真係好正~
    [版主回覆12/07/2011 12:50:09]識貨, wakaka, 水晶燈is my favourite!! by笨豬小慧simple

    回覆刪除