2011年10月26日 星期三

行禮Rehersal

2011年10月20日(四)

倒數一個月,今日有大任務 - 行禮rehersal



好成功呀~~~~



其實個rehersal好簡單,但真係好有用。

拉斐特的職員首先簡介成個證婚流程,detail到咩音樂做咩都有晒,基本上當日你唔係聾嘅都會知自己要做d乜。

除呢d基本野之外,拉斐特的職員仲教咗好多行禮時要注意的小技巧,好值得各界B2B參考呀~~
- 新娘進場時為免踩到婚紗後pk,要一邊踢婚紗一邊行,踢的方法就係整隻腳向前伸直45度角,用腳尖踢件婚紗。
- 身旁的男士就要碎步行,左腳起步,右腳唔可以提起行,要痴住地下拖行,否則又好易踩到婚紗咖。
- 新娘左手撟住男士,and then揸花球, 放係近胃的位置, 舉得太高會遮咗自己個靚樣囉。右手則執住件婚紗行。
- 頭紗前面要到腰,花球先可以放係入面,頂住個頭紗唔好整花個妝, 黐咗假睫毛會kick住頭紗ga。
- 新郎接過新娘後,應該新郎先上台,然後到新娘,避免踩到婚紗的拖尾。
- 讀誓詞時,要同新郎/新娘有eye contact,又要不時望吓d賓客,唔好淨望住張紙係度讀,影起d相都靚d。
- 戴介指時,被戴時手45度角向前伸出,戴介指的人姆指食指揸住介指的底部,由下向上戴, 就唔怕隻手遮晒呢個重要時刻!!
- 揭頭紗,腸粉式捲,但要快手同大卷d

真係好似雞精班呀~~~~

主人,到時你要醒d,我靠晒你帶住我ga la,wakakaka


聽完talk之後,我地就帶花仔花女行一次,match in條路雖然好短,但都一步一驚心!!!


兩個加埋唔夠5歲的小朋友行得好好呀,佢地真係好叻叻

初時都擔心佢地咁細個,去到陌生環境會驚會喊,點知無發生,佢地仲合作得好好,花仔好主動拖住花女行,好似哥哥照顧妹妹咁。


阿妹仲幫我拍咗段片,睇番都好開心呀~~~因為大家係笑晒咁行!!!

希望BD當日都可以咁開心咁順利啦~~~



我們的花仔花女,真係可愛到不得了!!!

亦好多謝佢地的父母配合我地的Rehersal,轉程帶佢地去拉斐特,辛苦晒了。




拉斐特有晒佈置、音樂、介指枕、羽毛筆


慳番好多野都唔洗帶,yeah~~~

lace介指枕好靚呀~~~~




我地揀咗長d的誓詞B,其實大部份對白都係律師讀,我地只係加多咗句「我願意」,但我覺得呢三個字真係好重要好touching!! 咁先似行禮嘛。

 

 

突然好期待BD快d到,好想快d enjoy行禮呢一刻的幸福。



by笨豬小慧simple

 

5 則留言:

  1. 我都覺得要講"我願意"先夠perfect~果陣我fd結婚講完呢3個字我喊到豬頭咁~
    [版主回覆10/26/2011 17:10:32]好似電視劇女主角咁嘛, wakakakak~~~我都唔知到時自己會唔會喊呀~~~by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. d小技巧又真係好值得留意wor, thanks!!

    我諗我未講"我願意"前已經喊緊@@
    [版主回覆10/26/2011 17:11:10]我一定要讀晒誓詞先俾自己喊, 喊住讀把聲唔得 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 到時一定會好順利同開心架!!
    [版主回覆10/26/2011 17:11:31]你都順利+開心呀~~~by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 好有用ar, 多謝分享呢!

    回覆刪除
  5. 你D小貼士真係好有用呀, 基本上我個律師乜都無講, 淨係行禮前先見到佢, 好都好擔心呀
    [版主回覆10/27/2011 23:07:33]咁你快D偷師了 BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除