2011年10月14日 星期五

少女講@德興打邊爐

中秋之後約咗幾次少女講都唔成事,今日終於約到,幾累都想出席。

雖然今次只有3位待嫁少女+1位準靚媽出席到,但已經好滿足好開心了。


今日重點是:

「驚你有芽」和「財不可露眼」

wakakaka


今次少女講分享咗好多過大禮、guest list planning、婚宴流程、酒席最後R著數 等等的點點滴滴,同大家傾完之後,真係gurrrrr晒呀~~~~


距離婚期只剩1個月多d,希望仲有機會嚟多次少女講啦~~~唔想呢次係大家婚前最後一次的少女講呀(雖然可能性好高但我唔承認ga)

各位待嫁少女,加油!!!!



by笨豬小慧simple

3 則留言:

  1. 真係好想1120前再見大家呢~~ 但呢排真係忙到不得了,大家都加油加油!!
    [版主回覆10/18/2011 16:47:01]好耐無見你喇, 上次中秋聚你又唔得閒........by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 我都好想再見到你哋呀~~不如搵日一齊射波啦~~
    [mc win回覆10/28/2011 23:55:26]係喎,佢產檢我可以同佢去喎~~
    [版主回覆10/18/2011 16:47:08]咁你幾時再產檢?? by笨豬小慧simple
    [小宅女-阿K回覆10/18/2011 16:07:33]WOHOHOHO, 射正我產檢既日子就好喇!!

    回覆刪除
  3. 勁掛住大家~
    [版主回覆10/02/2013 00:43:35]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除