2011年10月28日 星期五

婚照分享 - 品果麗江pre-wedding之12吋相簿、油畫、簽名布

再嚟  12吋相簿、油畫、簽名布

相關閱讀:婚照分享 - 品果麗江pre-wedding之18吋相簿(private)




封面
一樣加咗我地的英文名和結婚日期



油菜花田
同18吋相簿的差唔多,真係只是動作唔一樣咋



有諗過用右手面的相做油畫,但怕打直的相,30"咁高的油畫,屋企無幅牆有咁多位呢........







拉市海
全部相 repeat18吋相簿的,只是改一吓排版



repeat 18吋相簿的相,但改咗排版
個雪山遠景真係好細,仲側埋一邊 >^<





玉柱撆天
右下個張影到個湖面真係碧綠色ga~~~真景唔係photoshop效果!!! 仲有主人難得的單人照 =p



麗江古城
我勁鐘意自己張單人照呀~~~~wakakaka



麗江古城 - 夜景
呢part選片時真係唔多喜歡,所以求其揀咗3張,幸好tune過d色同光暗對比後,效果都唔算太差,見得人咁啦。

真心提醒,有意影夜景的sis,要記得提攝影師影河邊景,或者四方街的萬古樓遠景,雖然遊人多d,但景色真係靚好多,我有d後悔當時無出聲,任得李剛帶我去影就算了。





油畫
因為想要打橫的相做,24"高,屋企d牆都放得落,點知出到嚟我地個頭好細,wakakaka,早知叫佢cut做半身算了=p




簽名布
用咗油菜花田的相,再PS加長花海,YEAH~~(不過成品太短唔知幾時用好=.=")






今次的麗江婚照之旅,真係一個開心又甜蜜的經歷,成為我們婚禮籌備路上一個美好回憶,我地都慶幸揀咗麗江做pre-wedding地點,雖然有少少out-budget,但換嚟的共同回憶,已經唔可以用金錢衡量了。

每次睇番d相,我都仲好開心呀~~~~

希望將來結婚X週年時,我地再去麗江回味一下^^





by笨豬小慧simple

3 則留言:

  1. 你地D相好靚呀~~排版都排得好好呀~一定花左好多心機呢~~~^^
    距離你地大日子仲有20日左右,心情一定好緊張喇~

    祝你地大日子當日一切都順順利利~~!! ^^
    [版主回覆10/31/2011 00:02:12]排咗4次版, 但每次都要用小畫家將自己要排的樣整出嚟俾佢地跟, 開頭要整20幾張相, 真係好辛苦, 不過有成果就幾辛苦都值得^^ 心情唔緊張呀~只係覺得D野開始趕, 有D擔心攪唔掂 BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. 真係好靚啊!有機會一定要去行吓
    [版主回覆11/01/2011 12:27:13]去啦~~~~過得幾年污染和發展再勁d, 呢d自然景色就買少見少了 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 真係一個好靚靚o既地方,強烈推介大家去呀~~~~~~~

    by醒目主人simpson

    回覆刪除