2011年11月1日 星期二

Ka+ Makeup final trial

2011年10月31日(一)

今日係萬聖節呀~~~~

不過婚期將至,我都無時間買套衫扮鬼扮馬去主題公園VIVA一下。(實情係我跟本唔入得鬼屋,我勁驚呢d鬼怪野>.<)


今日仲要約咗MUA KaKa final trial,當然比慶祝halloween重要啦。
大家都好忙,要夾到一日free嚟試妝真係唔容易。

事先我要做好多preperation,要search一d我想要的造型,又要print out我confirm咗的所有裙,仲有當日rundown俾KaKa。
因為約得都幾急,我只有一星期時間做research,幸好有KaKa的一d意見,都順利傾好理想造型。


試妝前先揀頭飾,其實我初時以為全日都係用鮮花做頭飾ga~因為KaKa比較擅長日式造型,估唔到佢話,頭飾揀定先,到時真係唔啱用先用鮮花做頭飾,有兩手準備好d呀~~當日造型係要萬無一失ga~
KaKa仲拎佢d私伙首飾俾我揀,全部都係A字頭大牌的水晶首飾呢~佢叫我襯定幾套做spare,萬一婚紗店o個d揀唔到,都仲有佢呢d後備。

真係諗得好周到呀~~~(呢d我完全無諗過=.=")


全日的造型都試晒

(為保持神秘感,正面相就留待婚後的大日子review才post喇~~~~)

 


終於真實feel到婚禮會係點,開始有d婚前緊張感了。


by笨豬小慧simple

沒有留言:

張貼留言