2011年11月18日 星期五

bridal shower @ 天機棧

 

2011年11月18日(五)

BD倒數2日!!!

今日開始放假,終於可以全力prepare婚禮的各樣事項了。

首先,早上同媽咪去銀行保險箱拎金。
之後用咗成個中午車好DIY的B女婚紗,跟手掃地抹地執屋,因為小小小豬欄將會係BD當日for入門的場所。
(相關閱讀:DIY B女閣)

同一時間,主人去找videoman拎整好了的成長片段VCD,再去酒樓試片試音樂。
唔知係我地買的CD太新款,或是酒樓的DVD機太舊款,燒咗的CD全部都讀唔到碟,俾尾訂o個時已經試過DVD唔work,今次跟sales意見,改用CD,都一樣唔work,主人打俾我報告,真係忟爆,係個電話度咆哮咗一大輪!!! 好彩我有整定隻USB,呢d先讀到。finally都叫成功試片試音樂。

唔知係唔係我的咆哮俾經理聽到(當時佢就係主人隔離),我朋友晏少少再上酒樓攪table card時,酒樓非常好招呼,見我朋友拎住勁多野,嗱嗱聲叫人幫手,我朋友要cut foam board,就即刻搬枱搬櫈俾佢用,超級殷勤,原來酒樓認錯咗我朋友係新娘,haha~~~


執好晒間屋之後,我就夠鐘出門口了,因為班好姊妹幫我攪咗個bridal shower,告別我的last single day~
(同一時間,主人都去咗醉爆伴郎團之夜)


去了天機棧食,原來就係主人一路話好好食又好難book位o個間。佢個名同地點都好鬼難搵呢.....

我order的意大利飯幾好味ga~~~


仲食埋招牌菜 - 心太軟。但今次個"心"唔"軟"的,無朱古力漿流出嚟,亦無想像中咁好食,sign>.<


雖然只係一個簡簡單單的dinner,但班姊妹的心意,真係令我好感動~~~T^T
原來佢地幫我諗咗好多成個婚禮的細節,佢地比我更著緊個rundown呀,佢地食飯時竟然拎晒d rundown出嚟review一次,身為新娘子的我,連rundown都無帶出門呀v.v
大家又好雀躍咁傾接新娘遊戲,分工又佢地自己安排好晒,我呢位新娘真係好幸福,有你地呢班好姊妹做我的姊妹團,我真係un un腳,唔洗郁。

能夠識到你地,真係我的福氣。

之後大家傾吓話當年,講番13年前點同主人一齊,大家都聽得好興奮,我就講古講到面紅紅(哎呀~~~好羞家呀>~<)
唔講開都唔覺,原來我都似「那些年」的沈佳宜..............hahah........我諗d男仔應該中咗邪(包括主人) =p

嘻嘻哈哈,過了一個非常難忘愉快的晚上,更將結婚的緊張情緒一掃而空,多謝好姊妹們的祝福!!!

BD當日,大家都加油呀~~~


by笨豬小慧simple

1 則留言:

  1. 係喎,天機棧好味呀,下次女子組去呢度吖,你提我吖~~我婚前一晚有幾位姊妹陪住我,呢種感覺真係好窩心o架~~
    [版主回覆01/03/2012 18:12:32]主菜唔錯ga~~不過舖細妯但人多多, 都幾嘈....by笨豬小慧simple

    回覆刪除