2011年6月2日 星期四

下巴都要瘦!! 包包面拜拜~St Clare 超V緊緻臉頸精華

大家咪睇我面尖尖咁,其實我影相係包包面ga~~~低抄仲有雙下巴tim。

可能真係年紀漸大,肌肉鬆弛,係時候要take care吓個下巴了。

最easy莫過揸瘦面精華啦。


St Clare聖克萊爾 Y18超V緊緻臉頸精華  50mL/$210(Enid台灣美妝專門店)

包裝有些似SKII呢~~紅+金


第一次接觸台灣的護膚品呢~~當然要細心閱讀成份和使用說明啦。



7+1美容成份:Snap-8 八胜肽
Nonapeptide-1 九胜肽
Squlane 角鯊烯
Rhodysterol 海藻萃取
Avena Sativa(Oat) Kernel Extract 燕麥果仁萃取精華
ARGANYL™ LS 9781摩洛哥堅果樹葉萃取
Lespedeza Capitata Extract 美洲植物胡枝子萃取
Ulva Lactuca Extract 海洋綠藻類萃取物

精選高科技的八胜肽,能撫平肌膚紋路,創造蘋果般的美肌;燕麥果仁萃取,具有緊緻滑順效果,能調和膚色、平滑肌膚;吸收快速的葡萄籽油,清爽不黏膩,增加皮膚的柔軟性;具持續保濕效果的玻尿酸,觸感清爽無負擔,幫助肌膚抓住水分。

使用方法:
每日早晚化妝水後,取適量塗抹於頸部、兩頰及下巴部位,以掌心及虎口順著頰邊朝太陽穴方向,由下往上輕輕按摩至完全吸收即可。

用    途: 緊緻、消除皺紋、均勻膚色

適用膚質: 一般膚質




唧唧樽我最鐘意,衛生又方便,更好係易控制份量,唔怕唧多咗浪費嘛。



唧出來是白色的乳霜



水份很多,很易推勻和吸收,之後會feel到有層薄膜留係皮膚上面,但又唔會痴笠笠。


用咗10日,睇吓我個下巴有冇瘦到先:

正面:下巴尖咗,面形sharp番晒



側面:頸紋變得無咁明顯,雙下巴舊肉縮番少少入去啦


St Clare聖克萊爾 Y18超V緊緻臉頸精華 真係work!!! 雖然效果唔快,但我用的時間咁短,有少少效果已經好滿意,我鐘意慢慢來改善(太快有效果個d好似好得人驚)

佢的質地好水,夠保濕,但唔笠,易吸收,又持久

如果有附說明書,教埋瘦面穴位按摩教學,真係120分了!!

我會keep住用,大日子要又靚又sharp,影相謝絕包包面!!


係youtube搵到條片《10秒緊實下巴》



信不信由你了。
(但我試過,無咩效果囉,唔信邪,你都試玩吓啦~~~)


Enid台灣美妝專門店官網:http://www.enid.com.hk






沒有留言:

張貼留言