2011年6月5日 星期日

20112011 BG2B gathering@上水麗都打邊爐

2011年6月3日(五)


今次add hot約去打邊爐,mc win推介上水麗都讌客,好味又抵食呀~~任飲任食,位位只是$110!!



唔洗加錢都有蕃茄、醉雞湯底,yeah~~



啤酒都係任飲,咁高興當然要啤一啤佢



一 枱到係,食到好飽呀~~




全晚G都不停花家姐上身,爆出連串笑話,笑到肚痛,仲已經成為大家的金句!!


"直係好唔簡單喎"


"我處理唔到呀~~~"





下星期六就去雀家開DIY大會,我要plan吓整d乜了,仲要去買材料




by笨豬小慧simple


7 則留言:

  1. 嘩,小慧,你好堅呀,呢次都有篇blog!!!!!
    難得大家都係新界人....(我好快唔係喇....但我唔嫌遠o架),chan chan就真係賞面喇~~
    我同k都鍾意打邊爐呀!!!下次encore呢間啦~~

    回覆刪除
  2. 呀~~~~~~~~弊喇弊喇..... 我唔知將軍澳係新界定係九龍呀 我處理唔到呀~~~~~~~~~~~~~ 我都超鍾意打邊邊架 下次再去滾記得叫埋我呀~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  3. 啤酒都任飲真係GOOD!!! 打邊爐的最佳拍擋呀!!!
    [版主回覆06/06/2011 22:37:00]下次真係要叫埋你去啦, 在場得我一位女士飲啤jar~~下次我要你陪我飲!!
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  4. 去打邊邊真係good good,lee間食物ok,蝦都有得任叫,勁!!!!! mc win,好介紹~~我怕...日後lee度會成為大家飯堂~~~~~我地下次要睇下karen隊酒o既英姿 呵呵呵!!!! by醒目主人simpson

    回覆刪除
  5. 我好想見識下g既花家姐扮相!

    回覆刪除
  6. G又處理唔到喇........ KAREN~~你真係唔簡單呀!!!

    回覆刪除
  7. 我為食姐...我咁大個人都未去過上水.....kakaka......大鄉里....
    我都要諗定買咩材料入黎diy...我諗我主要做簽名筆同埋頭紗...
    [版主回覆06/07/2011 18:03:00]咁我摷定d珠珠俾你先^^ mc win屋企應該有針線吧
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除