2011年6月23日 星期四

淘寶帖 - 試買篇之收貨

上上星期已經收到試買的10張淘寶帖了。(相關閱讀:淘寶帖 - 試買篇)


seller都好快手,今日order+付款,隔日就收到了~~good!! 希望訂大量個時都係咁有效率啦。



一set包括喜帖、內頁紙、信封,整體質素very good!!


 



喜帖底面都係令的,即係唔可以係上面印字了。


加工做得好好,面的熨金好實淨,d花花印得好清楚,面個d花花仲有閃粉tim~~~係紙邊有少少"鞋"手,大致和seller圖99%相似


 



內頁的壓花珍珠紙好靚呀~~~淡黃色好高貴(iphone食色,相片變咗銀白=.="),但原來空白頁真係「白」的!! 我以為淨係無咗d字,仲有番個花花框tim,白色呢面有d"鞋"手,睇嚟d字唔可以打係白色呢面。


 



信封的紙質好好呀~~夠挺身又唔太重,而且d花花壓紋好靚啊~~~熨金囍字印得好清晰。有d個開口黐得唔太好,太粗魯會爆開,不過唔怕啦~~~我入帖小心d囉,收咗帖我就話之理了


 



試print咗一張內文,用laser print印係珍珠紙內頁上,出嚟字體都好清晰,無話唔上色的問題,唔錯唔錯。(但字體用新細明體好唔好呢??定用宋體好d??)


現在計畫將內文黐係喜帖上固定,另一面白色就DIY印上自己的wedding logo。點印要留番差唔多派帖先公佈了。


 


好開心媽咪同主人好滿意呢張帖,覺得紅當當先夠喜慶,媽咪仲講笑說d花花好似佢細時d花紙咁的款,hahaha


 


喜帖款已confirm,只差印帖工程,yeah~~~


 


by笨豬小慧simple


 


15 則留言:

  1. 好靚呀! 我最鍾意個信封!

    回覆刪除
  2. 張帖靚不在話下, 但連個信封都好精緻, D 壓花好靚啊~

    回覆刪除
  3. 又幾好wor!! 自己印內文都好好呀!!! 加油!!! 我都準備買珍珠紙黎diy 野呢!!~ 你o係邊度買?
    [版主回覆06/24/2011 14:30:00]張帖係淘寶買ga~~
    淘寶帖 - 試買篇
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 成張帖既質素真係唔錯!!!靚~~俾個叻你!!hehe

    回覆刪除
  5. 我鐘意D壓花啊...........掂喎呢張.!!正如你所講 , 夠晒喜慶.......

    回覆刪除
  6.  D 壓花好靚呀~GOOD!!

    回覆刪除
  7. 呢款帖好靚呀.. 之前都有考慮過想訂佢ga.. 不過見又無得印埋內文.. 所以無買佢.. 係呢.. 你內文張紙.. 係佢包埋ge?
    [版主回覆06/24/2011 17:24:00]內文張紙包埋ga~~~普通printer都印到, 所以先揀呢款
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  8. 好特別呀!!靚!!

    回覆刪除
  9. D壓花真係造得好好wor,靚!

    回覆刪除
  10. 果然 不錯不錯~HEHE^^

    回覆刪除
  11. 小慧good ar,成個都好精美!個信封都好靚ar!內頁都有花花!唔錯唔錯! !我覺得內文印係有花花個面仲靚ar!加油加油!
    [版主回覆06/25/2011 12:18:00]媽咪都係咁講, 而且可以慳番唔洗印熨金!!
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  12. 呢款帖好靚, D 壓花好靚呀!! good choose!!! 我都開始印帖封人名啦!!! 大家都加油!!!

    回覆刪除
  13. 好統一既感覺,揀得好好呀!

    回覆刪除
  14. 我都鐘意呢d 花花懷舊帖ar~
    [版主回覆07/16/2011 12:13:00]中式得嚟唔娘, good!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  15. 你好呀!!
    我想問即係你用張珍珠紙print內文,不直接俾印帖公司印內文嗎?
    [版主回覆10/28/2012 19:40:44]買呢張紙, seller話可以用家用printer打印的, 而且我只打算內文用黑色字, 所以無拎去印帖公司印了, 反而拎咗去影印舖印
    張卡的紙質好令, 能唔能夠係印帖公司印到, 你拎張帖去, 俾人地睇一睇先啦~~呢方面我都唔sure啊~
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除