2011年6月27日 星期一

my wedding theme(2) - Lavender

紫色是我的第二喜愛的顏色。


紫色亦是好common的wedding theme,長輩都比較易接受。


 


我的第2個wedding theme是 Lavender+Grey+White+Silver



紫色的姊姊裙,應該係人都著得好睇、都鐘意。


伴娘裙會用灰色,感覺型D。


兄弟呔梗係跟番用紫色啦~~而伴郎就用灰色,都好易買到的顏色。


+的西式帖,長輩們一定唔制;而且酒樓和證婚的場地都以深紫+做decoration,雖然好match我紫色的theme,但姊妹們會唔會變咗佈景板?


 


BY笨豬小慧SIMPLE


 


1 則留言:

  1. 我都有諗過用紫色做主題,但係仲諗緊, 因為我鍾意o既花球係桃紅加粉紅。 我諗如果怕太紫,姊妹裙變了佈景板的話, 可以用香檳金/白色姊妹裙,中間有紫色腰帶都唔錯呀!
    [版主回覆06/29/2011 10:02:00]我唔太想用白色的姊妹裙呢~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除