2011年6月1日 星期三

柴娃娃婚照part 2 - 花絮

2011年5月29日(日)



因為上次天氣麻麻,再約今日補影大埔海濱公園草地、花圃和科學園夜景。




一早call咗BD的MUA - Ka+ makeup幫我化妝set頭,淡淡地影pre-wedding啱晒,化得好靚呀~~^0^












但我地mimimomo,攪到成3pm先開始影,由原本的大晴天都變咗煙霞天,灰矇矇咁,唉,不過唔落雨又有陣風唔太熱,都殺啦!!






今次試吓加埋頭紗,原來長頭紗好重的,我BD一定唔用,墜住個頭好辛苦。






影公園我想飄逸D,所以叫MUA唔洗紮晒上去,我好鐘意呢個look呀~






怕熱的主人決定短袖恤+短褲,唔打呔改用花花心口針,加番D grand味,唔錯^^






唯一的道具,鬆弛熊結婚公仔+大日子日期牌






主人真係好無聊,係咁玩支泡泡鎗,仲迫人幫佢影呢張相=.="






Derek瞓身影,讚






點知主人唔生性,係度攪攪陣=.="



係草地都玩咗好耐,又瞓地又扒地又跑咁,試咗好多係麗江婚照無影到的style;之後去了玫瑰園同D cosplayer爭景影啦~~~黃昏就去了回歸塔影型野,正當Derek個feel番晒嚟,相機竟然無電呀~~~~~唯有打道回府啦。





夜景,我地又轉咗look






主人著新買的中袖西裝+墜浪西褲(佢之前已經好想著呢條褲影,俾我ban咗幾次,唉,佢都係唔死心ga la,今次俾佢著啦)






我著番上次條cocktail dress算了。(呢位就係靚女助手Gina喇)






Derek晒冷!!! 成副武裝,好堅




唔經唔覺,影吓影吓就玩到11pm,大家都好累了,都不在狀態,所以要散band了。多謝兄弟博聞咁夜仲特登入嚟科學園搵我地,仲車我地出番去,much much thx!!





第一輪的柴娃娃婚照已收到相,total影咗7XX張!!! Derek精選了90張,遲D會post出來俾大家睇吓^^我同主人都覺得好掂呀~~




BY笨豬小慧SIMPLE




相關閱讀:
柴娃娃婚照 - 成型^^
懷舊look
柴娃娃婚照part1 - 花絮


8 則留言:

  1. 小慧,你第二個LOOK好SEXY喎~~~~我都買咗呢支泡泡槍呀.....
    [版主回覆06/02/2011 12:24:00]唔sexy啦, 胸平好鏡呀~~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 點解唔俾主人著墜浪西褲呀,都唔係咁差啫
    [版主回覆06/02/2011 13:46:00]影剪影個d相會好奇怪 ga~~而且幾廿年後唔興, 拎番d相出嚟睇, 一定想死
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 個look好靚呀
    [版主回覆10/02/2013 01:19:20]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆06/02/2011 14:55:00]些些 , 全靠Ka+ Makeup jar~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. mc win.............sexy..............嗎??? hahaahah
    karen: 佢怕我太型,所以一路唔比我著 ^^
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  5. 嘩~~好吊引呀~~~ push>>>>> 剩係d花絮已經好好睇~~ 特別係呢張~~~ 笑死我>>>>
    [版主回覆06/02/2011 23:28:00]支泡泡槍好好玩o家,要玩一陣自開始控制到,一control得好時就會上癮o家啦, 呵呵呵 by醒目主人simpson

    回覆刪除
  6. 主人張吹泡泡相,有巴比既影子....莫非巴比上身?
    [版主回覆06/02/2011 23:27:00]可能巴比果時太掛住我啦,上左我身tim ^^ by醒目主人simpson

    回覆刪除
  7. 我like你個婚紗look個頭啊~~~~ 後面仲加埋花...讚啊...
    喂, 主人都唔輸蝕喎, 好有型啊~~~~~
    講起頭紗, 我註冊o個陣巴比成日都o係後面扯到我個頭紗((佢搭住我條腰唔覺意禁住左我條頭紗)), 幾驚佢扯散埋我個頭...=.=仲要扯左好多下, 真係忟屎我!!!
    [版主回覆06/03/2011 13:12:00]搵fd影o既好處係,成個過程可以好relax,好似同個fd出去玩左一日咁~~~~~好有多野可以依自己心情﹑狀況去決定~~~~ 個頭紗呢,係是是但但自己即場「吉」上去o家ja,影出黎ok就得啦 ^^ by醒目主人simpson

    回覆刪除
  8. K>>個花花係H&M買ga jar~好似$30/each, 勁抵玩!! 主人影果日都有係咁扯我個頭紗啊~~攪到我好痛呀~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除