2011年6月9日 星期四

尋找男禮(3) - 深圳羅湖城

因為搵極香港的男禮都唔啱心水,我地又重新考慮北上造西裝的可能性。


其實2年前我都幫過朋友design男禮,仲拎咗返大陸造,手工用料都好好,價錢比香港平成千蚊,簡直係平靚正之選。


上海辰發洋服
地址:深圳羅湖商業城5樓電器城服裝加工部77號(江樺菜館旁)
TEL:+86 13823126926
聯絡人:朱太/朱先生


 


朋友想要一件似軍裝的燕尾男禮,又係因為坊間無呢d款,搵我幫手design。



先畫設計草圖,我拎住呢張圖俾上海辰發洋行照做,做起都有99%似。


佢地又好快手,第一次上去俾design圖加揀料度身;兩星期後已經call我地可以fitting,fitting個時佢地已經造好咗大半件西裝,會要你著上身試吓,有邊度鬆咗佢地再收,會用大頭針釘好,呢d就係上海師傳的度身訂造,唔係搵個SML紙樣再求其改少少就俾你;第3次上去(再一星期後),件衫已經造好,last fit無問題就可以俾埋尾數拎走。前前後後都係用咗3個星期,真係快手到無朋友呀~


不過我地揀星期六日上去,都幾多人,等位起碼等1小時。


制成品


好fit身,跟圖有99%似咖~~~~



d皮唧邊係我提供的,都車得好好


連工包料,RMB900**!!!(我地用咗2隻料,灰色主料+黑色料綑邊)
如果普通平腳西裝,大約RMB500**左右一套suit


 



成品!!! 我換咗d鈕,仲加多條軍繩在左肩


 


呢件衫一出,朋友的同門師兄弟都力讚!!! 就係因為咁,主人一心都想我幫佢design男禮,等佢可以好威好型咁做一日男主角!!


要我design一件唔係問題,我其實都有大概的idea,不過搵唔搵到布料真係一個難關,因為上海辰發洋行同祥興的case一樣,只提供大路的西裝布料和少量色丁料,我怕一樣無主人想要又令又閃的布料。


明天去深水埗一轉,希望搵到我想要嘅野啦。


 


by笨豬小慧simple


**以上價格只供參考,因為已經是2年前的價,如有加幅,實可見諒,請與店員磋商確定。


8 則留言:

  1. 主人有你呢個又靚又勤力既設計師女朋友真是好幸福!!!
    我上次都有在BLOG回應讚你, 不過回覆我的是主人=.=, 唔知你有無機會見到呢...?
    [版主回覆06/12/2011 23:58:00]只係我地對衫都有要求, 而且我真係唔想洗咗錢但得唔到好質數的衫呀~~~我接受唔到囉。我都係盡自己能力做到最好jar~~~
    你應該同佢講, 你太幸福了, 要佢錫我多d
    BY笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 小慧,你好堅呀!!!!

    回覆刪除
  3. 連 mc win 都要讚你2次好堅....
    小慧.....你真係好好好堅呀~~

    回覆刪除
  4. 你好勁呀!!!!!好有型呀~~

    回覆刪除
  5. 嘩嘩嘩嘩嘩..............真係好勁啊!!!我都要大讚啊............
    怪不得主人想你幫佢design一套啦................
     
    [版主回覆06/13/2011 22:40:00]咪係law,我好兄弟果件都咁正,我自己「擔正」果日冇dee壓得下場o既真係好難交待o家 >.<""" by醒目主人simpson

    回覆刪除
  6. 嘩..你連禮服都設計埋,好勁呀你!!

    回覆刪除
  7. 小慧的設計好得好得,掌聲鼓勵

    回覆刪除
  8. 有個咁叻既設計師老婆仔,主人一啲都唔簡單!
    [版主回覆06/14/2011 13:57:00]但我叫"簡單"喎
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除