2011年6月28日 星期二

柴娃娃婚照part 2 - 相版

終於收晒所有柴娃娃婚照的相片了~~~再跟大家分享一些啦~~~請準備嘔吐袋。


 


***我不想在其他地方見到我的相片啊,尊重他人,請勿擅自轉載,謝謝***




結婚公仔Rilakkuma終於出場




呢個係我要求要影的瞓草地照,效果好好啊~~好鐘意




影咗N咁多次先成功的浪漫泡泡。支泡泡槍好難控制呀~一係唔出泡泡,一係就爆出!! 又有風喎,d泡泡好唔聽話呀~~亂咁飄!! 辛苦Gina跑來跑去,就住個風向玩吹泡泡







另一個我要求的笠頭紗close up,不過唔知係唔係我個頭紗的質地太厚,影出嚟效果麻麻呢




又係我的idea^^,諗住排相簿時用嚟做封面or過場,幾驚跌咗對婚介




Derek要求影的,very nice!!




參考韓式婚照style,我想PS拉長d張櫈,效果一定好得意




終於上到回歸塔影,只此一張,無以為計,因為相機無電了>~~<






本來想影人來人往但我地定晒格個種效果,可惜當日人群好有公德心,見我地set晒camera,唔肯係我地附近行過,完全影唔到效果。呢張補數囉。




晚上的科學園好靚~~有水池、有閃閃的LED燈、有金蛋。


玩吓熱情sexy style




再嚟modern style~~~我件衫其實爆sexy 咖





男人魅力style~~主人好型仔啊






收晒相,我就要開始DIY本photobook。可惜進度緩慢,我仲研究緊個photoshop點執穿崩,或者我攪唔掂就要外援(朋友)幫手了。




by笨豬小慧simple


4 則留言:

  1. 小慧,乜原來咁sexy呀!!!正~~主人好man啊~~不過呢,我最喜歡韓式長椅,我喜歡呢啲襟睇o既婚照~~
    [版主回覆06/29/2011 15:01:00]呢張要PS一下,玩吓效果,仲good! wakaka
    影完3輯, 講真, 我最鐘意呢輯
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 我同阿比都係最鐘意你呢輯.....
    sweet得黎又夠自然, 夜景cool得黎又夠sexy.............
    [版主回覆06/30/2011 10:10:00]係一輯影到晒我一直想要的拍攝風格, 用色, 角度的婚照啊~~~真係好鐘意^^
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 咀咀果張好肉緊呀.... hohoho~ 咀得好認真... 最尾果張主人好有型啵...
    [版主回覆06/30/2011 10:07:00]我都掙扎過好唔好post咀咀呢張相..........好似真係太激??
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 小慧好sexy ar,主人就chok到爆!
    [版主回覆06/30/2011 10:09:00]呢條咁sexy的裙係公司撻咖
    主人有名叫chok臣嘛, 當然係chok爆啦
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除