2009年8月27日 星期四

我做業主啦~~

今日是一個很值得紀念的日子,因為由今天開始,我完成了人生其中一個里程碑:做業主!

香港地少人多,政府又年年財赤,賣地俾地產商搵錢都唔會攞塊地起公屋居屋啦,所以新一代的年輕人,個個都以置業(私樓)為人生目標。

三年前開始,我和他就開始計劃買樓,首先當然是儲錢啦。儲咗兩年錢,剛好政府重售剩餘居屋,當然要去抽啦~~雖然都唔係好抵買,不過樓齡都算新,又係市區,咪試吓囉。點知結果都未公佈,金融海嘯就殺到,樓市股市齊齊大跌,但定好晒價的居屋竟然唔減價,咁搵笨,當然無買到啦。而且我們的儲蓄做晒股市大閘蟹,買樓計劃被迫割置。

又過多半年,美國日日傳出放水救國企的消息,海嘯的影響開始慢慢減退,但市場對金融產品已經無晒信心。不過,錢始終要搵,無得炒股咪改行炒樓囉,而且磚頭衰極都仲有舊磚渣手,點都好過股票會無端端變廢紙0既。於是,樓市竟然逆市升溫。加上美國罕有的零息時代,香港金管局泵水入市,銀行按息愈做愈低,我們想:係時候再諗買樓啦。

4月第一次睇樓,睇咗3次(每次都睇5間以上,好累),終於搵到個0岩心水,點知都唔夠人爭,賣咗畀人;又試過俾d無良經紀玩,唉。終於到6月尾,已經對大行死心的我們,就膽粗粗咁去了一間細行,諗住試吓啦,就係咁認識了一位盡責又細心的好經紀,很快就幫我們找到合心水的樓盤,仲好快咁傾好咗,即日簽埋臨約。經紀知我們係初哥,又教我地點同銀行傾樓按,仲陪埋我地去,又介紹咗個好掂的律師行俾我地,等我地快手D攪好晒D手續,之後可以安安樂樂等收樓。

等咗2個半月,到了今天,收樓交吉啦~~~~




終於有個屬於我們的小天地,真係好開心呀<<喜極而泣

希望我們人生的下一個目標,可以快D完成就好了。嗯,兩年,應該得0既。



沒有留言:

張貼留言