2012年6月19日 星期二

Vendor Review婚後商戶評分 - (男禮) DECISION

攪結婚時睇埋睇埋咁多blog,依家到自己blog底番vendor用後感,回饙下一代B2B了。(以下純粹個人感想和經歷,未必中肯,亦唔係賣廣告,只想分享一下^^)


搵到DECISION租男禮,簡直覺得自己挖到寶,亦成為我o地BD裡其中一項100%滿意的task。

佢d衫走型仔浮誇路線,全部款都係自家design,啱晒貪靚仔的主人,
款式、用料、cutting都好講究,選擇亦非常多,仲任襯任試~~
主人瘦但pat大,西裝S碼但下身M碼,DECISION肯拆開上下身租俾我o地,咁flexible的fitting真係唔係間間肯做。(服務加分位)

sales姨姨非常專業,d衫一試上身,邊度要改要執,佢睇一眼已經知,唔會求其氹你要咗佢就算。
總之佢想你試到啱身,佢見到主人著到fit晒之後,露出好滿意的笑容tim~~
姨姨亦好helpful,我o地無幫襯佢買恤衫,但佢見主人帶去的恤衫袖口太鬆,自動請纓幫主人改一改粒鈕,
BD前一天,又肯就我o地schedule,早d開舖,方便我o地早去拎衫。
呢種咁熱心的服務,我o地真係好欣賞啊~~

最最最開心係,DECISION的價錢好好好實惠!!
我o地租2套,差唔多等於大路男禮店的1套租金!!
平到笑=]




呢兩套o係DECISION租的
(左) 灰色英式燕尾禮服for早上出門和註冊呢件係DECISION熱租款式,原本啱身的size無期,後尾sales姨姨唔加錢造多套S碼租俾我o地,賺咗^0^

(右) 黑色珠片西裝for晚宴迎賓、進場、敬酒主人的THE ONE,佢見到已經雙眼發晒光,sales姨姨見佢咁鐘意,仲話難得有人like又啱著,平租俾我o地,haha,笑死我



呢套係我襯出來for送客的
之前ML pre-wedding買落的銀灰色西裝(相關閱讀按此)+黑色恤衫+DECISION閃石絲帶bow tie+主人勁like死要用的大花花bouch
呢個bow tie係DECISION加租的(但唔洗錢),用埋佢,唔好晒,yeah~~



誠意推介所有貪靚新郎去DECISION租男禮!! 真係平‧靚‧正!!

(5為滿分)
質素:
服務:
環境:
價錢:

總分:(滿分!!)


by笨豬小慧simple


相關閱讀:
DECISION last fitting
主人的「THE ONE」
尋找男禮(4)- DECISION@百利(confirmed)


1 則留言:

  1. 平到din左,我地4出搵左好耐,多數都係失望而回。一黎貴﹑二黎dee款差﹑三黎冇我size (香港地得肥佬結婚咩宜家 >.<),好在~~~~~搵我地搵到佢 ^^。最最最緊要都係,服務好﹑肯做,真心。其實好多明顯大左成個碼都話:「著埋2件頭就差唔多o家啦」。佢明顯唔知小慧做邊行定啦~~~~~加上我個人以前比較like著欺文一dee,一著上身就知有問題,邊呃到人o家。
    lee間就算貴左都值得用佢 ^^。同埋果件黑色閃片~~~~真係我一路都想要o既款式 ^^夠浮誇,正呀

    by醒目主人simpson
    [版主回覆06/26/2012 14:25:09]你要多謝我唔放棄, 係咁搵係咁搵, 所以先搵到DECISION俾你租!!! 靠你自己, 你無靚衫著了
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除