2012年6月13日 星期三

Vendor Review婚後商戶評分 - (婚紗晚裝/媽媽衫) 希臘女神Beauty Hera

攪結婚時睇埋睇埋咁多blog,依家到自己blog底番vendor用後感,回饙下一代B2B了。(以下純粹個人感想和經歷,未必中肯,亦唔係賣廣告,只想分享一下^^)


揀咗係希臘女神Beauty Hera租衫,真係緣份

因為我揀衫的條件都算苛刻:
1)職業的關係,我對衫有要求ga
2)自己懶,好想一間過租晒所有BD要著的衫
3)唔想花太多錢係租衫上面,話晒1件衫平均著得1hr,花太多錢都睇唔耐,budget set到好低...
4)試衫範圍唔要向住大街,我怕羞>///<

搵咗好耐,唯獨BeautyHera符合所有條件,而d衫又啱我心水。你話仲唔係緣份!!!
我join o個時,BeautyHera剛剛開張,所以我無前人的comment可以參考,哈,但我又膽粗粗join喎。

我join了「1婚紗+5自選」的package,另送1件媽媽衫,再加錢要多件新娘晚裝。
total我租了8件衫:1褂+1婚紗+3新娘晚裝+3媽媽衫



婚紗最初諗住租魚尾裙款,但試極都無啱心水。
有日同奶奶上去試媽媽衫,我八卦間搵到呢件新番的婚紗。一試上身,叮咗^^THE ONE仲唔係你!?
估唔到最後會揀咗咁classic的款,但又真係著得好睇嘛~~~唔洗著鋼紗、lace、拖尾、心形胸,中晒我想要的elements
最最鐘意個lace拖尾!!!



BeautyHera潮褂、傳統褂都有,租潮褂亦唔洗另外加錢,呢個point幾好^^
我對褂無乜要求,因為我覺得都係著俾d家長睇,佢地OK我OK啦~
估唔到媽咪叫我租潮褂!!!(奶奶係無意見) 佢話影起d相多d顏色,好睇d喎。
咁又真係潮褂比較match我個樣(我著傳統褂,好有江湖味,唔掂)

BD呢日件褂,唔知係唔係新番的補給?? 好新好乾淨,刺繡清晰立體,底布又無勾紗走線,係d鈕難扣d,個扣好緊



藍色晚裝for迎賓男女家都百無禁忌,所以我可以著我至愛的藍色!!!
我諗呢件衫好少人租,雖然開店就有的款,但仲好新淨,hahaha
可惜BeautyHera租俾我的首飾match唔到條裙(我想要勁大的耳環!!),我又無時間去買,晒咗件衫=.="




酒紅色晚裝for敬酒呢件係BD前2個月的last trial時發現,新番ga,一試就愛上!!成為我的第2最愛的晚裝。
不過上手好衰,勾爛咗件衫,係我last fitting改衫時才發現,都無得轉款啦>.<
好彩拖尾塊布可以釘過少少遮住pat pat爛咗的地方,唔係就慘了。


淡粉紅色晚裝for送客呢件係我的最愛!!! 第1次試衫已經勁鐘意!! 比婚紗還要愛!! 愛到就算加錢都要租埋佢!!




媽咪&奶奶的晚裝BeautyHera的媽媽衫都係大路款,但選擇唔算太多,價錢亦唔算太實惠。
而且d衫比較細件,大隻d的奶奶有好多都唔啱著。
好彩finally佢o地都揀到自己喜歡的衫,當晚好多人讚佢o地靚呀~




總扣嚟講,BeautyHera的衫,幾靚ga~~
而且咩style都有:公主feel、高貴feel、閃爆feel、性感feel
返新衫的速度都算快,上過去3次,3次都有新衫返^^
可惜係,佢d衫的期真係好緊張,好多睇中的款都無期,令到選擇上變相少咗好多咁。
同埋d首飾好少選擇,尤其夾款耳環。
呢度要扣半分啦。

服務方面,又唔算差,但有d minar野我幾介意,我自己覺得要扣分!
BeautyHera的職員流失率好高,d人轉得好快,快到我今日見的sales,下個月已經無做,變咗另一個sales serve我。
所以sales好靠單上面的information先知點做,有d野我講咗但上手sales無mark低的話,下一位sales又係舊飯咁囉。
而且次次上去都係唔同的sales follow你,令我覺得唔夠賓至如歸,少了personal service的尊貴感。
加上,唔知係唔係走人走得急,d人訓練唔切,sales對衣服的基本知識唔多夠,關於改衫d野,sales唔識,我只好用自己的專業搭救啦。
而且試衫的期都好難book,唔接受walk-in試,一定要預約,仲要一約多數係一個月後先有期試,結婚旺月時去試衫,好多時平日的7pm後都full晒(星期六日更加全日full),我要改book平日下午,係試衫上面,浪費咗唔少假期,最麻煩係要媽咪和主人都陪我放假,一齊浪費假期=^=
不過,BeautyHera的職員都好有禮貌,都盡量做到你滿意嘅。
BD後,佢o地有打嚟問吓意見,可見佢o地有心做,想改善ga~

價錢方面,中規中矩啦~~
要讚係package的彈性好高,「自選」的衫,真係除婚紗之外,咩都揀得(新娘晚裝、媽媽衫、男禮、褂、伴娘裙)
而且唔收upgrade費、拖尾費等,明碼實價,係婚禮開支方面,容易預算。
美中不足係,只有1次轉款,有時心大心細時都幾大壓力ga~~


我個人推介新娘係度租,媽媽s除非好瘦,否則有其他店會更好^^


(5為滿分)
質素:
服務:
環境:
價錢:

總分:


by笨豬小慧simple


相關閱讀:
Beauty Hera希臘女神last fitting
大日子禮服final confirm
Beauty Hera希臘女神final trial(相)
Beauty Hera希臘女神final trial
「THE ONE」- 係你喇!!
Beauty Hera希臘女神2nd trial - 奶奶衫
Beauty Hera希臘女神2nd trial
Beauty Hera - 褂confirmed
Beauty Hera希臘女神1st trial - 男禮
Beauty Hera希臘女神1st trial - 媽媽衫
Beauty Hera希臘女神1st trial - 晚裝
Beauty Hera希臘女神1st trial - 婚紗
Beauty Hera希臘女神1st trial
婚紗package confirm - 希臘女神Beauty Hera
帶媽咪行婚紗舖
逛婚紗店(2)
逛婚紗店(1)


5 則留言:

  1. 我自己係好唔鍾意粉紅色,但都覺得你果件好靚啊
    婚紗都係好靚

    成日轉staff真係好煩,同一番話可能講幾次,簡直係費時失事
    [版主回覆06/15/2012 16:58:41]我自己都唔鐘意粉紅色, 但呢件咁淡的粉紅色我就接受到, 而且個款真係好靚呀~~~著得個人好有氣質, 皮膚又白又滑咁, wakaka
    轉staff我都同希女提過下, 或者我唔好彩啦, 樓上的fanny就無轉過staff serve佢
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 我都係怕煩,鍾意一間搞掂哂呀!
    跟我單嘅sales就頭到尾都無換過人,同埋希女d staff真係好有禮貌,我覺得依點真係好值得讚呀!佢d衫都真係返得算快及多呀!係媽媽衫d碼真係太細少d選擇囉,不過都真係值得推介呀!
    [版主回覆06/18/2012 17:16:18]oic~~如果我有朋友租希女, 等我同佢講搵呢位amy跟先得
    by笨豬小慧simple
    [Fanny Yip回覆06/15/2012 17:14:41]我由影pre-wedding到租衫都係amy跟呀,每次我地走,佢都勁主動同我地say bye,連我媽咪都好鍾意佢話佢好好呀!!
    [版主回覆06/15/2012 17:01:10]諗起分幾度拎衫還衫就想死=.="
    serve你的係邊位??咁好可以由頭跟到尾~
    我join package時係細zoe跟單ga, 但到我婚前大半年去first trial時, 佢已經無做, 變咗shirley跟我, 但1個月後再去, 又變咗另一位跟(唔記得名), last fitting就係mandy跟, 真係次次唔同人
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 嘩你可以著藍色,我鍾意呀!紅色都好睇,你好slim呀
    [版主回覆06/22/2012 16:43:37]屋企人唔迷信, 又唔識傳統禮節, 所以乜都亂嚟:p
    我得上半身slim ga jar>.< (其實你都好slim, 露背婚紗著得好好睇)
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 我都join左,請問有無古典式婚紗?
    新唔新淨?
    [版主回覆06/25/2012 16:15:01]d衫ok新啦~~~睇你好唔好彩, 揀d咩衫^^
    乜野係古典式婚紗??
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. http://www.ruehalleparis.com/new/english/wedding_gowns.htm
    wedding #50465
    [版主回覆10/02/2013 00:20:55]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆06/27/2012 16:44:56]唔覺有..............或者新番有卦, 你可以上去睇睇相簿先
    記得另一間TST的婚紗店可能有, 但唔記得咩名(R字頭, 仲有間A字頭), 我有去free trial, 但最後無揀到
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除