2012年3月20日 星期二

SKII高清美白之旅 - 最終回+用後感



SKII環采鑽白系列已經用咗大半個月喇~~



究竟我有冇白到呢???


以SKII的功力,當然係白咗啦~~~




對比一下,就知道,真是每個星期都有進步!!



之前皮膚蠟黃,膚色不平均,又沒有光澤,個樣好殘=.="

經過SKII的打救,皮膚變得剔透明亮^ ^,由入面白出嚟的健康皮膚啊~~~鼻翼、咀周圍的皮膚唔再暗沉,sharp番晒!!

最神係,黑眼圈都淡咗!? 賺晒喇喂!!




最開心係,萬年的雀斑有小小小小小小淡咗呀~~~(可惜影相唔太明顯)

唔洗捱貴捱痛做laser都有效果,真係好神啊~~~~~

唔洗化高清妝都有高清膚質,呵呵^^v




成個SKII環采鑽白系列,我最鐘意 環采鑽白精華EX



首先容易吸收唔笠,呢樣已經大愛了!!!
而且效果顯著,以前積埋的豆印,都消失了~~連萬年雀斑都可以淡!!!

真係 一搽就白!!

回購率90%!!! (扣10%係因為要考慮係價錢...........v_v)



令我又愛又恨的,就是 環采鑽白修護霜



佢都易吸收唔算笠,補水效果好正,但用佢的技巧真係好高深。

一開始使用時,皮膚缺水乾涸,搽幾多吸收幾多,感覺真係好興奮ga~~~
但用耐咗,皮膚對佢的吸收時多時少,早排濕度100%,皮膚真係唔識吸,變晒peeling gel刷膠碎黐係面。
減量啦,又唔夠潤喇,半日就出晒面油...............

用咗大半個月,卒之搵到竅門

1. 一定要用掌心搓開先搽上面!! 唔可以懶唔可以慳淨用手指搽,因為咁樣係吸收唔到仲晒咗。仲要用掌心的熱力按壓面脥幫助吸收。
2. 如果天氣凍,要先用熱毛巾/蒸汽溫熱咗塊面先搽,我發現天氣凍時又係唔吸收。
3. 搽之前要check吓今日皮膚的狀態,乾?油?水頭充足? 用嚟控制每次搽的份量,多咗唔吸收,唔夠會出面油。睇自己皮膚狀態嚟決定每次搽多少。

我自己早上會先搽一粒珍珠的份量,吸收之後如果仲覺得乾,就會補少少係乾的地方(例如面珠、眼下)
晚上就搽厚d,當sleeping mask咁用,第2朝起身,塊面真係滑一滑ga~~呢排開抽濕機就更要補水啊~~




雖然SKII的價錢真係貴貴貴貴貴,但美白效果真係好快,基本上一星期後已經開始見效,而且白得好自然,唔係o個種厚粉的灰白,反而係由皮膚底層白出嚟,SKII果然係神級護膚品!!

為了靚靚,就算荷包乾硬化,都想keep住用啊~~~
最好當然係老公送喇~~wakakaka


相關閱讀:婚後都要靚!! SKII高清美白之旅 - 第一回SKII高清美白之旅 - 第二回

2 則留言:

  1. 效果好明顯!!good ar~~~
    [版主回覆03/22/2012 10:11:54]係呀~~~咁貴唔work我就心酸囉~~~skincare呢d野真係一分錢一分貨 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 我暫時都只係用神仙水,但我上次做丅est都有微微的斑印在底層,BA姐姐叫我要做多D美白MasK和做足防曬工夫。
    [版主回覆07/20/2012 12:16:03]神仙水我用完會出粒粒, 不過對付瘡印就幾有效
    其實保濕夠, 斑都無咁易出ga~~

    回覆刪除