2012年3月13日 星期二

玩新郎!!! (定玩兄弟呢??)



 
(又終於得閒執吓d相,又可以繼續20112011大日子的分享了^^)


男子組係酒店lobby等到發霉,終於收到女子組的ready phone call。

成班人殺氣騰騰咁衝上酒店房!!


主人連開門利是都拎定出嚟,真係好心急俾錢咁喎。

咁快就想帶我走!? 無咁易。





主人首先派伴郎做死仕,敲門。

(當日都無時間睇吓D佈置,睇番相先知係點,班姊妹都貼得幾靚呀~~)



姊姊們開門喇~~~大家面上都掛住詭異的奸笑,大家都好期待可以整鬼主人呀~~~(都叫佢平時唔好咁串串共ga喇, 以上女仕無邊個同佢無仇口)



主人都好識做,一嚟就自動波交出開門利是,仲無洗詐,入面真係有錢。
(佢之前成日話要zip報紙,可能驚有大報復,最後改變歪念啦)



主人雖然好合作,但班姊妹似乎唔多滿意,唔想咁順攤放行喎


點都玩少少體能野,warm up吓先,咁就屈咗2個兄弟做掌上壓 ^0^



好喇,終於入到屋了。依家先係「玩新郎game」的開始咋。



一人一份cosplay服,精心預備,人人有份扮野,唔洗爭。



WOOOOW~~靚仔到不得了 XD



GAME 1 - 「我口寫我心」

寫「我愛你」~~嘻嘻 (主人錬得個膠pat pat好肉緊咁喎)

咁easy,又點會過唔到關呢~~


GAME 2 - 「甜甜蜜蜜‧心心相印」

邊做掌上壓,邊係堆糖霜入含番D心心棉花糖出嚟,數目一定要係13粒,因為我同主人拍咗拖13年喇~~

有力士兄弟們幫手,呢個game又係無難度喎,好高速就完成了。

有位兄弟仲勤力到想含晒隻碟d棉花糖出嚟,夠數喇~~留番d力玩下一個game罷啦。

(其實呢個game都係想整到主人變烏咀狗, wakakak, XD)



GAME 3 - 「愛到扒街」


要主人扮呢2隻扒街公仔的pose


又真係扒得好徹底呢~~~

主人話呢個game最難玩,因為隻公仔個pose好似骨折咁,好難扮喎。


不過換嚟無數的歡笑聲,扒得抵啦~~~~

我係房就只聽到大家笑得好大聲(尤其我細妹),真係好想出去八吓呀~~~>^<



GAME 4 - 「苦盡甘來」


見班兄弟玩到身水身汗,我地都有d好野慰勞一下ga~~


廿四味+咸竹蜂

雖然樣衰衰,但好有益ga~~~我仲聽到姨姨好大聲講:「D咸竹蜂成蚊一隻,好貴ga,要食呀!!!」

有你的鼓勵,主人同班兄弟又點咁唔食 XD


其實大家你眼望我眼,都唔願食咁。HAHA~~食蟲蟲,又真係幾惡哽!!

主人班兄弟真係夠晒義氣,自己唔食,仲餵埋俾主人食,WAKAKAKA



game就玩晒喇,係時候讀愛的宣言,就可以接新娘了。



GAME 5 - 「愛的宣言」


要食晒D菠蘿包,搵到張紙條,D姊妹先會拎「愛的宣言」出嚟


終於開始宣讀

(我的DIY愛的宣言都幾上鏡喎^^)


主人讀到鬼食泥咁,一粒字都聽唔清楚,唉...............


不過尾尾o個句我愛你都讀番清楚d啦,算你幾有誠意,收貨!!



終於可以離開房(我快悶薨了),出得去喇~~~yeah~~



by笨豬小慧simple



相關閱讀:
出嫁的早上 - 女子組
出嫁的早上 - 男子組


7 則留言:

  1. 我好中意愛到扒街呢個game呀XDDD"~~
    但我屋企(村屋)要扒出街wor~~~諗下先XDD"~~
    [版主回覆03/22/2012 11:57:57]叫佢地扒牆扮囉 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 我睇完大家d games先發現自己d games 好無難度呀真係!!
    [版主回覆03/22/2012 14:04:21]其實我o個d games都係無咩難度jar~~只係大家笑吓開心吓就算了 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 愛到扒街我都好想玩,不過屋企唔夠太。啲兄弟一定好飽呀咁多野食,哈哈!
    [版主回覆03/29/2012 14:13:29]你唔講都唔覺, 原來個個game都要食野, wakaka~~by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 好好笑呀!我勁愛愛到扒街這遊戲!
    [版主回覆10/02/2013 00:28:55]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆04/03/2012 14:57:17]玩呢個game時, 我聽到出面好嘈呀~~~笑聲又好大聲!! 我仲未睇全日video, 唔知有幾好笑呢~~by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 好sweet 呀....原來你地拍左拖咁耐la....幸運都c~~~
    [yokie_tim回覆04/03/2012 22:59:08]好少可會KEEP 到咁耐都無變過....繼續努力呀....
    [版主回覆04/03/2012 17:15:38]我地人細鬼大早拍拖je =p by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  6. d遊戲好得呀,最like愛到扒街呀...
    [版主回覆04/16/2012 10:37:10]多謝姊妹K提供意見和道具^^
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  7. .................廿四味+咸竹蜂
    [版主回覆06/18/2012 17:24:14]呢兩樣野有益ga~~~點都好過食辣椒醬、wasabi、屎樣的朱古力..........
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除