2012年3月11日 星期日

用咗SKII 10日喇




已經用咗SKII環采鑽白系列10天了。(相關閱讀:婚後都要靚!! 咁大個女第1次用SKII咋)

感覺皮膚逐漸接受這個新的護膚品,頭幾天使用的不適感已經完成沒有了!!




之前的豆豆,用極快的速度凋謝了。HERAY~~~

因為我有敷d神仙水在豆豆上面,加速新陳代謝嘛,又重點搽多d 環采鑽白精華EX係豆印上面。

平時要2~3星期才褪的豆豆,現在唔洗一星期就差唔多無晒喇~~掂呀!!



用咗10日,bonus已經出現。



我個「士多啤梨鼻」唔見咗!!

以前唔識用完黑頭鼻貼要搽番收縮水,攪到鼻尖的毛孔愈來愈大..............=.="

但估唔到用咗SKII之後,鼻頭的毛孔收細晒,真係無諗過呀,我覺得自己賺咗,hahaha ^0^






用咗10日,顴骨位開始出現QiQi所講的「光環」喇~~(個廣告佢d廣東話好唔正......我諗咗好耐先知係呢個詞)

皮膚明顯白皙咗,咀角的暗啞都有dd改善,老公仲讚我皮膚彈手咗,好好met tim...........(met到人地塊面好痛呀>.<)

而且SKII環采鑽白修護霜EX的補水能力真係好好,塊面有做咗mask一樣的飲飽水feel,乾紋都少咗好多。



但........................

跟其他市售的moisture surge一樣,SKII環采鑽白修護霜EX出現了「刷膠碎」的顆粒!!!

我估依家皮膚潤咗,d護膚品無之前咁吸收,剩番o個d就變咗呢d刷膠碎=.="

我唔想用d咁貴的surge做peeling gel 呀~~~所以塗surge要減量了!!!



原來用SKII都有好多學問.....................為了靚靚,加油!!!


by笨豬小慧simple







沒有留言:

張貼留言