2012年3月19日 星期一

飲過女婿茶,靚過周秀娜

(眨吓眼就結咗婚4個月,但我的大日子回顧仲係著緊褂jar~~~~進度好慢....都怪我懶啦,睇嚟要加油執執相!!)


斟茶時間到~~~


 

先斟俾媽咪

因為攝影師唔識得講o個d斟茶恭喜說話,我就欽點嫁咗的細妹負責呢個重任,但佢讀得太細聲,videoman話收唔到音,好彩醒目的伴娘加埋把口大大聲咁跟住細妹講,仲成功帶動喜慶high爆氣氛tim~~~伴娘大人,我要俾個叻你呀!!!

但又到主人蝦碌了。
跪咗係度,先問我:「點叫你媽咪?」
我又一次汗顏=.=":「咁你一係跟我叫媽咪,一係就叫岳母啦。」
結果,主人乜都無叫到,淨係講咗「飲茶。」,就隊隻杯俾媽咪....囧......睇到我火都嚟嚟地!! (你唔係呢個時候嚟玩怕醜嘛=^=)
傻傻的媽咪,人地無叫到佢,佢一樣接咗個杯照飲=.="
唉,所以我都算數了.................


斟完茶,當然唔少得 金金金金金!!

媽咪好勁,一take過就幫我戴好隻龍鳳鈪。




之後斟俾姨姨

多謝你咁早起身嚟到酒店湊熱鬧呀~~~



then,斟茶儀式finished!!!
(sorry,女家人丁單薄,真係得2個人要斟茶............不過快快脆攪掂,唔洗跪咁多次都未尚唔係好事 =p)





之後同來賓影吓大合照


住係酒店附近的朋友,好有心咁嚟湊熱鬧,仲晨早帶埋囝囝嚟(佢就係我的花仔喇~~~)



當然唔少得同屋企人的合照啦~~~

(哎呀......牆上面的囍字貼好似貼得太低tim......it is my fault)


等各單位pack好物資,離開現場,主人就挽住我出門喇~~~~yo!


by笨豬小慧simple


相關閱讀:
出嫁的早上 - 女子組
出嫁的早上 - 男子組
玩新郎!!! (定玩兄弟呢??)
抱得美人歸

2 則留言:

  1. 我斟茶比老爺時, 我都突然唔知點叫好, 好彩姊妹出口叫我叫"老爺飲茶"
    [版主回覆03/26/2012 17:08:41]我d姊妹唔識呢d野呀, 攝影師又無提腸。不過都無用, 主人怕醜唔敢叫「媽咪」啦~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 主人點解係挽住而唔係抱/揹你出去呀?!

    覺得人少唔緊要....最緊要係開心呢~~~~

    by G
    [版主回覆06/18/2012 17:27:27]抱/揹都唔好喇, 我唔想一早就dun親條腰啊~~
    早上人少就節奏快d啦~~但留番晒晚上斟茶又係一件令人頭痛的事.....
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除