2012年3月26日 星期一

出門‧入門

 

雖然早上有d混亂,幸好都能跟番rundown的time line,準時12點前離開酒店。



不過,蝦碌事件繼續發生=.="

出咗門口,先發現我同主人企錯位,伴娘大人的紅傘遮唔到我。

於是出咗半隻門,我地就窒住咗................(當然有拿拿林同主人換番位啦)




終於順利落到酒店lobby喇~~~~

我都好似放下心頭大石咁,終於識開懷大笑 ^v^


仲識擺個cute爆的pose tim~~

(btw,我睇番d相,我同主人真係無幅相係正經嘅,不過我就係呢d傻大姐啦~~~呢日都正經我應該係緊張到short咗)


我地幾時擺過d咁低能的pose呢.......




 
上咗車,大家唔知係度攪乜,等咗好耐都唔開車。(好彩我的rundown唔係set得太tight,遲少少都無乜所謂)


攝影師唯有係車幫我同主人影幾張相啦
又係我最怕的定格kiss相,次次都忍唔到笑 :D




今日天氣好好,陽光普照,又唔算太熱。
婚禮的所有事都可以人為控制,唯獨天氣真係無得control。
見到個藍天,我既感恩,又high爆!!!



所以衰失理智,係拍追車video時,伸咗個頭+手出車外!!

雖然兄弟K講到車速好慢(約30km/hr),但空曠的高速公路原來好好好大風。
但我high到都唔理個頭會吹亂,都伸個頭出去feel吓,今日唔癲,人生都無下次機會喇 (啋>.<)

正當我high爆咁同前面的24座van揮手之際,主人先醒起我隻手戴咗龍鳳鈪ga,即係拉番我入車箱!!!

好彩隻鈪仲係我隻手度,呵呵,真係險過剃頭。



當日的蝦碌真係一浪接一浪..............

我整車頭公仔時,淨係記得上面要綁,唔記得公仔對腳都要綁好。

結果,車速一快,對公仔就飛起咗...........

呢個奇景都成為當日大家狂笑的話題,成日笑佢地走晒光 XD

好彩捱到全日,無係高速公路飛甩jar~~~




由沙田去大埔,真係霎一聲就到。落車喇~~


褂裙真係好窄,檻唔到大步,好難落車。

主人老公,扶實我呀~~~




係上男家之前,補影番兄弟姊妹合照先。


其實有張正經ga,但我覺得,都係唔正經的相有feel d



當然唔少得同我地的花車影吓相啦~~

雖然唔係d咩靚車,但夠晒寬敞舒適,坐滿7個人都唔迫!!!




 


影好晒相,大家各就各位,入門了!!!






上到男家,蝦碌事繼續發生。

原來姑仔未化好妝。
唔係因為MUA無交帶遲到,而係佢俾的士司機兜路,最後係唔知邊度落咗車,攪咗好耐先搵到男家的地點。
沙田去大埔,的士佬都兜路,可惡!!
(不過我事後先知,所以當日無飛女上身狂爆粗)

所以,唔入得門住,企咗係走廊等。

幫手搬物資的兄弟,就爭取時間將早上的物資搬入屋擺好。

就係大家手忙腳亂的時候,pizza外賣到咗。
當時只有我同主人企係門口,外賣仔問都無問,就扤咗d pizza俾我。
著住褂,又拎住pizza,我相信我當時個樣應該好攪笑。

拎住pizza,但又未入得屋,真係有d無奈呀~~~

不過多得呢一個break,令我清醒番。
「原來我今日結婚了。」
真係到入門前先feel到自己結緊婚!!
成朝的我都係遊魂ing。

我同主人講,結婚好唔真實,佢都話係XD




等咗一段時間(都幾耐的一段時間),正式入門!!


主人大叫:「我番嚟喇~~~~」



by笨豬小慧simple



相關閱讀:
出嫁的早上 - 女子組
出嫁的早上 - 男子組
玩新郎!!! (定玩兄弟呢??)
抱得美人歸
飲過女婿茶,靚過周秀娜














2 則留言:

  1. 哈哈~~睇到公仔走光個張相....終於忍唔住笑左出黎~ 蝦碌得黎好FUNNY呀, 哈哈! ^^
    [版主回覆04/01/2012 21:03:00]到依家D兄弟姊妹都好記得呢對飛起熊!! BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. 我都唔鍾意定格kiss相呀,好難影得好o既.....
    姨仔未化粧就要等埋先得o架?好彩唔係我要等o乍,套褂其實都熱熱哋又窄窄哋,如果我要企門口等,一定黑面黑爆呀.....好彩主人記起龍鳳鈪o乍,真係好易甩o架,有驚無險,好彩好彩,哈哈,小慧,你整定一世要主人照顧你呢個大頭蝦呀!
    [版主回覆04/03/2012 14:46:37]影定格kiss相的秘訣係忍笑, 但當日一直發呆傻笑, 好難忍笑咧
    係門口罰企都唔係問題, 但要接pizza外賣就..........騎呢囉
    主人一世照顧我!? 呢個當然ga la~~~wakakakaka
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除