2011年5月16日 星期一

柴娃娃婚照part 1 - 花絮

前日終於完成了我們的第3輯婚照,yeah!!!!^0^v


超多謝好友Derek和佢女友Gina,朝10晚10咁陪我地玩咗成日!!! 辛苦晒了。



天色雖然灰矇矇+雨粉粉,好彩唔熱,仲有陣陣微風,超怕熱的主人著住full gear拍照都無熱到變黑面神。


尋晚執野執得太耐,夜瞓,早上唔知醒,妝都未化就先去樓下M記食早餐,食完就地畫埋d眼耳口鼻,咁就攪到10:30am才正式出發,比預定遲咗(I am sorry)。



第一站:大埔火車博物館


我穿上了早前係美芝買來的懷舊恤衫和半截裙,再加埋冬菇蔭和頭箍,真係好有feel呀~~^口^主人就穿了綠色恤衫和吊腳西褲,但佢死都唔肯set個撻頭,仲話「個頭扁晒,影完都唔會揀」,哼,激死!!! 好彩幅黑框眼鏡俾番少少文人氣質佢咋。


星期六的早上都唔算太多遊人,都算影得順利。但我地係車箱影咗幾張之後,就俾「食蕉」驅趕‧︵‧(最衰之前個條大學生啦,寫明唔影得畢業相,佢仲要扮文盲走埋去影,攪到我地俾人昅實晒),於是就轉陣影車卡外面,再係路軌影吓d拖手相,間中陽光走出嚟同我地玩吓遊戲,都唔錯呀~~~


影到中午真係太曬,好熱,轉地方!



第二站:我們的母校


影呢part我真係好期待,仲要著住校服影,真係好正呀~~~


(特別鳴謝借出校服裙的伴娘Tammy和借出灰色西褲的妹夫)




我個校服look,哈哈,無嚇親大家嘛?都仲幾可亂真卦,wakakakaka


計劃之中係想入課室影相,但我地過咗1pm才到達,校務處d人放晒工了,幸好李sir突然殺出打救(唔知點解佢會知我地今日返嚟影相,仲要係操場挖到我地),成功入到1A班房影影影,呢個係我地初相識的地方呀~~入到去影好開心!!


影到3pm其實都肚餓了,但貪心的我想換婚紗影,多謝Derek、Gina、主人捱住餓,完成我呢個要求!!




自己一手一腳襯衫、化妝、set頭,幸好效果都唔太差啦~




主人的短褲西裝look,清涼方便,唔會黑面。




件淘寶婚紗呀~~~著起都ok,主人仲話唔似cheap野,wakaka


校工嬸嬸、同學仔見到我地著晒婚紗禮服,個個都眼望望咁,不過我地都唔理咁多,爭取時間繼續影影影!!





呢個高抄shot係我要求,出嚟效果唔錯啊~~~


影影吓天色開始暗,好似想落大雨咁,所以我地收隊,去食tea!!



第三站:廣福邨


呢個景點係Derek要求拍的,佢話井型公屋拍出來好有味道,又try吓。出嚟D相真係好驚喜!!! 無諗過配合埋打燈,影出嚟會咁型!!! Derek仲要瞓係個勁多垃圾的地下低抄我地,真係為藝術而犧牲咗.................件衫。(掌聲)




因為走廊好窄,Gina無法幫我地打燈之餘又唔入鏡,所以打燈由主人負責,呢舊野都幾好玩ga。


影咗一大輪之後,就先打道回府,換衫去影夜景。



第四站:大埔海濱公園


原本呢度諗住影下午,影吓花花、草地、黃昏,但因為天氣麻麻,Derek覺得無藍天白雲影起唔靚,所以就改影夜景了。


回歸塔當然係必影啦~~現場仲見到另一pair人影緊(我估係俾錢的)


一直唔覺得回歸塔有咩靚,晚上遠睇佢真係好似舊米田共,但係Derek的鏡頭下,又型咗,主人仲不其然chok埋professor king個樣出嚟tim~


著住件露背晚裝影真係有d凍,加上公園大風,我起晒雞皮。


影影影到9pm,起錨,dinner!!!



去咗富善打邊爐,但太累,好快就飽。




Gina & Derek,多謝你地呀~~~辛苦晒^^



後感:


第一次覺得影婚紗相都可以咁好玩,可能大家係friend,講幾句就會明;可能大家都抱住「試吓啦」的心態,各方面都唔會有太多要求,反而仲有驚喜。主人話,終於唔洗好似木頭公仔咁俾人扭嚟扭去擺pose,笑容都自然番晒。而我好開心影到好多之前的pre-wedding無影的style,滿足晒~~



期待收相ing(應該好快有,Derek已經執好咗一半!!)


遲d應該會補影公園花花草草等,再度期啦~



by笨豬小慧simple



相關閱讀:
柴娃娃婚照 - 成型^^
懷舊look


10 則留言:

  1. 井型公屋真係有味道d架~~ 最想睇校服look呀~~^^真係好多回憶~~
    [版主回覆05/16/2011 21:32:00]校服look的花絮淨係影得個張相咋, 我連主人的校服look都影唔到, 無人得閒拍花絮啊~~
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. 期待睇你d相呀~~呵呵

    回覆刪除
  3. 主人西裝襯短褲好好睇丫, 又夠清爽....我成日睇韓劇, d韓國仔都係咁架..wakakaaka.型丫!!!
    小慧...校服look你有冇著白物仔, 黑皮鞋丫????期待睇你冬菇懷舊look丫.....
    [版主回覆05/17/2011 11:47:00]最正o既係唔熱呀~~~~~難得小慧肯比我著短打一定唔放過lee個機會啦 ^^。原本我想大婚都著tim o家,不過比小慧turn down左lu~~~~
    有呀,小慧有著番白物仔, 黑皮鞋o家 ^^
    其實唔係真係咁東姑~~~~同你o既差好遠o家~~~
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  4. 我鍾意你個婚紗look喎,丸子頭都好襯件婚紗呀!!!! 屋村影出來都好有feel o架!!!!我見好多攝影師都影
    [版主回覆05/17/2011 10:16:00]丸子頭易set嘛, 其他太複雜個d我唔識set ga~
     
    我多數見都係影赤柱, 1881, 紅屋, 石澳等...........原來屋邨都多人影嘅, 我真係大鄉里
     
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 果欄都多人影呀 屋村好多都係大日子會影~~尤其係呢啲4 面圍住的屋邨,好有feel~~
    [版主回覆05/17/2011 10:52:00]果欄真係幾靚呀~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  6. 其實今次真係好好好開心,似去玩多過去影相~~~同自己朋友,有傾有講,關係又唔駛由頭engage過,彼此又互相班解同明白~~~~互信level又高(of course係搵dee信得過o既朋友啦 ^^)
    highly recommend大家搵dee識影相o既朋友(miss chan)同自己去影番輯~~~~~
    by醒目主人simpson
    [版主回覆05/17/2011 12:41:00]你又起勢咁打錯字又詞不達意喇, 睇得人好辛苦
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  7. 你地仲有無自己既校服...如果我地可以一齊著晒出黎影相實好好玩呢~~~
    [版主回覆05/17/2011 23:32:00]haha,我冇留呀~~~~我果套都係問人借條褲,再自己搵件白恤衫頂當~~~~
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  8. 哈哈哈~ 完全feel到有幾好玩啦~ 好有story behind, 正啊~~ 原來你們一起了這麼久喇? 很幸福 期待睇outcome啊~~ btw, 你穿校服依舊很讚~ ^^
    [版主回覆10/02/2013 01:25:01]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆05/19/2011 00:59:00]10幾年無著過校服喇, 著番個吓都幾好笑又幾特別ga, 好似時光倒流咁
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  9. 番學校影真係好有意思!我都同王志提過番東記影!但第一老細會唔比!第二真係冇咩景可以影!可能大曰子經過係門口影兩張啦!
    屋村影又係勁有feel,期待你啲相啊!
    [版主回覆05/19/2011 01:00:00]我都同你諗, 如果申請唔到影婚紗相, 就BD個日係門口影!! 不如你試吓問校長!? 或者相熟的老師!?
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  10. 好特別同有意思,呢d pre-wedding 先有sweet memories!!!
    [版主回覆05/19/2011 13:44:00]重遊番初期拍拖的地方咁呀~~~haha
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除