2011年5月1日 星期日

Beauty Hera希臘女神2nd trial - 奶奶衫

今個4月我做咗好多野呀~~~要多D時間先可以逐一blog底佢。



2011年4月26日(二)


上次試完衫之後就立即book下次試衫,估唔到咁爆,booking條隊去到1個月後。



今日又拎2hr假,早少少6pm開始試衫。今次的主要任務係奶奶衫!!!


今次去到Beauty Hera,比上次好似多d媽媽衫揀,唔知係唔係因為開始結婚淡季呢?無咁多衫出咗街。



奶奶鐘情直身款,首選紅色(呢個係奶奶最鐘意的顏色)。


***我不想在其他地方見到我的相片啊,請勿擅自轉載,謝謝***




呢D係foul咗的,多數係因為唔啱著=.="





奶奶初時猛話呢件太閃,點知一著上身就話鐘意,hahaha又真係著得幾好睇呀~




呢件奶奶嫌淺色,但我地一致覺得佢著得好好睇,又夠閃,所以揀埋。



奶奶好快手,半個鐘就試咗8件衫,仲搵到2件心水。


不過奶奶好攪笑,初時猛話D衫咁閃,唔好,點知愈試愈閃,最後唔閃的唔揀,都話係女人都貪靚o家啦,HAHAHA~~



任務完成,鬆晒~~~



PS: 今次試衫過程有少少唔開心,覺得D sales真係麻麻地,一來上到去次次唔同人serve你,好驚佢又get唔到我的要求;其次,D sales經驗好似唔太夠,奶奶揀中件晚裝,有少少緊,但個sales猛話無得放,因為無紙口,我就八卦走埋去(sorry,又職業病上身),伸隻手入去件衫度摸,原有有成吋幾紙口,又點會無得放呢?? 原來個sales只係我奶奶著咗上身個時,係件衫外面摸,唔夠經驗,D布料一薄就摸唔到,其實著之前佢肯反轉望一望咪得囉。



BY笨豬小慧SIMPLE


3 則留言:

  1. 小慧又職業病上身喇! 同小慧去揀衫,一定冇問題,至少唔會比人呃!
    [版主回覆05/02/2011 11:40:00]佢次次都職業病上身o家啦,都好o既,唔駛我煩ma ^^
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  2. 你奶奶穿淺色很好看啊~~ 我都諗住在這裡租奶奶衫~~ 但聽完你咁講有d驚tim...... 因為我唔識改衫d o野啊~~
    [版主回覆05/03/2011 12:57:00]如果淨租奶奶衫, 去我呢間唔抵呢, 唔算好多款揀, 你去charming image, victoria wedding個d, 多好多款ga。我只係貪可以一間租晒, 先係希女租埋奶奶衫啊
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 我都岩岩係希女揀左媽媽衫呀!
    唔知做咩呢排希女D期咁難約, 約試衫都要約到一個月後
    我媽咪本身買左件紫色晚裝, 點知上次去揀, 又係得件紫色最岩心水
    咁變左一晚兩件晚裝都會係紫色, 不過無計, 得個件著得靚
    (身型有D胖, 佢比較難搵到D著得靚既衫)
    [版主回覆05/06/2011 00:12:00]希女d媽媽衫真係比較細件, 好多都係紙口唔可以放.....
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除