2011年5月4日 星期三

200days to go & DIY to do list

多謝各20112011B2B的提醒,我才醒覺今天已經是200天倒數了,即係話我只得番200日時間prepare我的婚禮,真係有大把野未做,尤其係DIY items,一樣都未開過工。


 


整番個 DIY to do list 提一提自己先。


姊妹手花 X 6
兄弟襟花 X 6
長老襟花 X 7
簽名筆
結婚證書套(買現成再加工)
攔門花球
成長片段
花車裝飾
回禮小禮物
B女婚紗 X 6
wedding logo
table list
table card
invitation card for banquet(design only)
invitation card for ceremony(design only)
主人的男禮(design only) X 2
3rd pre-wedding


 


5月開始要發功喇~~~~


 


by笨豬小慧simple


 


9 則留言:

  1. wa ..... 咁多DIY!!!! 加油!!
    [版主回覆05/05/2011 21:44:00]係呀~~~~~諗下諗下sudden有咁多野,大鑊~~~~
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  2. 我都諗住DIY table no. cards, invitation cards for banquet and church ceremony! 我DIY 左wedding logo 喇!! 好開心~ 遲下同大家分享!! 大家努力!!
    [版主回覆05/05/2011 21:43:00]加油,支持你 ^^
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  3. 竟然咁多o野係自己整?! 好強wor~~ 等你的upload喇~~
    [版主回覆05/05/2011 21:43:00]睇住先啦..............可能最後有部份都會係轉軚搵人幫手或者買就算o家啦~~~~~ hahaha,睇下整唔整得切啦 ^^
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  4. 加油呀~
    我都未開始整呢~
    [版主回覆05/05/2011 23:08:00]你仲有大把時間, 唔驚喇, 我死期卻愈來愈近
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  5. 我無限量支持你呀...加油~~~
    [版主回覆05/06/2011 00:43:00]希望整得晒啦~~~你有G呢位手作達人係度, 你無有怕, HAHA
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  6. 我星期一攞番套碟出o黎先~~
    [版主回覆05/06/2011 12:28:00]咁真係麻煩晒你了
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  7. = =真係好多野攪....我諗起就唔想做la~
    你d diy 如果需要閃石, 你同我講, 我俾你ar~
    [版主回覆05/06/2011 12:29:00]多謝你的閃石先 不過我都未有idea d野點整好。其實做唔做得晒真係唔知, 盡力啦!!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  8. 一齊DIy大作戰!fighting
    [版主回覆05/06/2011 22:11:00]真係要請教吓你點整手花啊~~
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  9. 一齊努力DIY ~
    加油
    [版主回覆05/12/2011 11:09:00]奸巴爹!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除