2011年5月22日 星期日

品果揀相

5月的我太勤力了(=.="),blog漏咗呢件大事。



2011年5月13日(五)


本來約咗尋日上去品果香港office揀相,點知主人掛住佢的社工盃籃球比賽,約晒人練波,唔記得咗好早之前已經約好睇相,我呢位好太太當然只有「讓路」啦(真係有D嬲呀,咁重要嘅事都唔記得!!),好彩主人都知衰咗,自己打去品果改時間,好彩改到,就原諒你啦。



講番揀相先。


其實我地之前就揀好35張要入相簿的相片,只係用咗3日,估唔到快成咁。


方法好簡單,就係各自睇晒2XX張相之後,mark底鐘意的相#,綜合結果之後,已經篩淨50張相左右,於是我print晒出嚟,平舖出嚟睇好似會易D揀,結果有D差唔多pose和景色的相又篩走埋,咁就淨番37張了。


本來諗住如果$80/張,凸2張都買咗佢入相簿啦,但品果的職員竟然提意我地唔好買,因為多2張相只會加入現有的相簿中,唔抵喎。


但原來艱辛的事情,係揀邊D相入邊本相簿、油畫、簽名布等等。


我地有:
18"相簿 x 1 - 入24張相
12"相簿 x 1 - 入20張相(有10張repeat大相簿)
24"x30"油畫連框 x 1(相片不用repeat相簿)
九宮格掛畫 x 1(9張相repeat相簿)
簽名布(1張相repeat相簿)
水晶座(3張相repeat相簿)



職員教我地先揀10張入細相簿,咁會易D入手。但顧慮到排版問題,初時都唔知點決定好,幸好職員從旁細心引導,佢拎D相簿sample俾我地睇,知道大約一跨頁要揀2~3張相同景色的相,大約係1女單或1男單+1雙人照,知道撓門之後,我地就由景色入手,果然好快揀到5張出嚟了。另外職員又提醒我地,細相簿因為size細,大頭相或半身照都比較適合,我地又聽佢的意見揀D個人大粒D的相入細相簿了。


不過就咁都用咗差唔多半小時了。


之後就到揀邊D相要repeat,又係好頭痕,又要考慮同之前揀個D夾唔夾到,當然影得好靚個D先repeat啦,最後多數repeat都係拉市海景的相


係揀入相簿個時,我地都快快手揀埋油畫和簽名布要用的相。


進度良好地又過了半小時。


九宮格掛畫改了質地,變大了很多,有成張枱咁大,小小小豬欄實在無地方放得落,我更加唔想用嚟做摺枱俾人係我塊面上面食野打牌=.=",主人更話將來爛咗都唔知丟唔丟好,原本打算放棄佢轉其他野,職員話呢款亞格力畫(新的九宮格畫)係佢地的主打產品,加錢做要RMB18XX,但我地真係想要都要唔到,除非改番舊design的木框(每邊細起碼2"),職員都好熱心立即聯絡成都品果,好好彩仲可以轉舊版,仲要係主人鐘意的啡色。呢part揀相開始求其(耐性開始下跌),揀咗3set有女單男單雙人照的景色的相片就算了。


最後到水晶座,職員提我地因為材質係透明的關係,要揀D顏色sharp和豐富的相片,造出嚟效果先突出,好彩我件黃色晚裝和當日的super藍天呀~~好容易就KO呢part了。


之後到油畫外框和相簿款式,有D可惜無咩款俾我地揀,就係職員的建議下,揀了金色有D坑紋的粗畫框(忘記影相)和打橫的相簿,封面放相+亞格力,另外我要求加名和結婚日期,估唔到係無人試過要加,幸好聯絡完成都品果後,可以加呀~~


準時完成所有揀相事項,6:30pm走得!!


非常滿意品果職員的服務,態度好nice,非常耐心地協助我地揀相,又可以係適當時候俾到意見我地,我估佢對大部分產品都好熟,當有D野佢唔sure時,又立即幫我地問成都品果,做事非常有效率,我要俾10個LIKE佢呀


一個月後可以睇第一校排版了,唔知會排成點呢


其實有D相要細執一下,我要唔要係佢地排之前講聲先呢


但有樣野蝕咗,回到家我check番,傾package個時有話包10"畫板,但張底單無寫,結果我地就無咗lu,所以各位sis落單個時要check清楚張單寫齊晒D item未。




晚餐去了一直想試的明洞Express食。




呢部機好過癮,好似玩具,夠鐘到你拎野食個時佢就會響。




試食了泡菜拌麵和大醬湯,兩個都好好食,不過跟餐的泡菜好酸。




食飽飽見有時間,去了VA運吉,主人嫌貴,D款又偏王子feel,唔啱key,睇完相簿就閃人。
$1680/1套(包括外套、西褲、背心、腰封、呔)+$500 upgrade(絲絨、jacquard、真絲色丁等)
$3360/2套(同上+包upgrade)
恤衫另+$480訂造



BY笨豬小慧SIMPLE


5 則留言:

  1. lee次我真係失策,對唔住呀小慧~~~~~小慧今次好識大體呀~~~所以我即時補番個鑊(唔係你一定會斬死我的 >.<)
    的確,品果o既售後服務都十分之好,成個過程十分之順利,佢地又唔會迫你lee樣果樣,最surprise係佢竟然說服你唔好加錢~~~~~~真係完全冇見過會有公司會咁做 ^^。
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  2. 主人無試上身?初時我哋睇相簿都唔ok呀,因為好公子款又全都是西人做model睇唔到效果呀,但試咗上身真係唔錯o架~~
    karen同我同k都係揀咗呢間呀~~
    [版主回覆05/23/2011 12:21:00]無呀, 佢一心諗住訂造, 所以無試上身。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 比小慧看穿了,我想去長興做然後可以改番平時都著得。同埋va個price太貴啦,成2000一套~~~~~我要2套已經成4000~~~~~我寧願死懶要小慧設計2套比我   heheheheeheh by醒目主人simpson

    回覆刪除
  4. 排好版未呀,我26號先有得睇
     
    [版主回覆06/16/2011 17:57:00]我都係呀~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 我想問問你協助你揀相既職員係乜名呀?
    點解個次我去揀相個個香港STAFF 差到爆GA?
    成都個邊個個都好好, 香港呢邊會咁差勁GA???

    已經係屋企揀好哂, 上去淨係同我MARK 低番既啫都黑口黑面, 我地有預約GA喎...
    [版主回覆10/02/2013 01:21:49]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆10/25/2011 23:34:37]我無問邊位呀, 我次次上去都係呢個女仔接待我ga, 打上去都係佢聽電話。佢肥肥地戴眼鏡的, 講野好溫柔ga BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除