2011年5月2日 星期一

成都麗江婚照之旅 - Day 5

(主人終於交文喇~~~又可以出油雞囉,hoho,小慧負責remark。見粉紅字)


 


2011年4月10日(日)


今日我地要出發去香格里拉-普達措2D1N之旅。


又係晨咁早起身,然後又係o係番「皇冠假日酒店」的出口等阿拉丁o既車接我地過去佢地總店果面(總店在大水車,我地住的半步多客棧正正就在皇冠假日酒店的後門,兩個地方是南轅北轍的)。上車之後要再去南門要接多一對couple,佢地就係黎自廣州o既chris同阿玲啦(由於佢地廣東話同普通話都好,所以o係旅途上有時候成為我地o既翻譯 ^^),坐多大約10min後就到阿拉丁總店了。



我地將兩大喼行李寄存係阿拉丁前枱,等我地11/4番去時拎番。等左一陣,我地o既領隊 - 小煒哥(佢好emphasis要叫佢領隊,唔係導遊,因為佢話佢地阿拉丁係純玩團,唔會導你去買野賺錢,只係幫一班志同道合o既人去佢地想去o既地方遊玩),佢自己介紹係納西族同藏族o既mix,講野風趣幽默又生動,有佢就我地o既領隊真係超開心 ^^。同團中仲有一對香港夫婦,楊氏夫婦,咁o岩佢地仲要係住o係大埔tim ^^。除此之外,仲有一對小情侶;男的叫阿苗,來自溫州;女的叫超群,來自杭州,另外還有一對母女、一對老夫婦,今團人有12人;司機就是馬大哥,他也是納西族人。(個樣黑黑實實、面圓圓又眼大大,同主人好似樣,令同團人都笑主人其實係唔係同鄉呀)


先坐1hr車(沿路見到好多油菜花田和無晒樹枝樹葉的樹幹,而且一路上都有好多工程,所以程車都幾"登"同沙塵滾滾),到了第一個景點「 長江第一彎」。可惜個日好大煙霞,我地實在唔係好感受到佢係一個彎囉。


走的時候,係側面睇先feel到dd佢係有轉彎嘅=.="


之後就車去了馬路邊一間食堂lunch,呢餐係我地o係成個trip入面最難食o既......原本諗住o係dee山邊野外,應該dee農家菜會唔錯的,但dee個諗法將我地完全失望(小慧無心機到連相都影唔多張)。


 


再坐多半小時車,就到第2個景點「虎跳峽」,呢度係長江上游最窄的地方,只有30m闊,唔係泰山都可以跳到過對面。


小煒哥話發現lee個奇景o既唔係當地人,反而係外國dee 旅行爬山者深入不毛發掘o家。由落車位置要行500多級樓梯先到最底部一睹長江上游最「萬馬奔騰」o既自然景色,真係十分狀觀呀~~~~不過落樓梯果陣就好期待好開心,好快快dee到底睇清楚一dee。但一到番上去o既時候呢~~~~~~~~好在果度海拔唔高,唔係都唔駛旨意番得切上去啦 >.<"



首先要行500幾級樓梯先落到去睇,d樓梯多到呢~~~望唔到盡頭。好佩服起出嚟個班工人,懸崖峭壁嚟ga,差錯腳死硬。



呢度就係最窄個度了,因為中間多咗舊大石「虎跳石」,相傳因為有隻老虎要跳過呢度,一腳伸咗舊大石落河做跳台,因而得名。



d河水真係好澎湃呀~~~水滾,沖得茶啦喂


係虎跳峽行咗個幾鐘(又曬又熱呀~~行樓梯行到腳仔軟,好彩呢度係低海跋jar),就上番車,正式起程去香格里拉。


 



沿途o既景色都好靚呀,有梯田,有油菜花,仲有大草原!(一望無際,正!!)一路上真係好多好多牦牛呀、羊呀,小煒哥話香格里拉係牛羊豬馬都多過人的地方,初時覺得佢吹水,後尾你會發覺~~~~~~堅o家wor。



愈近香格里拉,就發現路上愈來愈多「白色小塔」,小煒哥話o既解釋我諗可以用「土地公公」黎認容應該差唔多。


 


坐咗2hrs車就到香格里拉,途中已經過了今天最高海跋3500m,好彩無咩bad feeling。



去到香格里拉,首先參觀「大佛寺」和「世界最大的轉經筒」,o係高高o既廟上望番落下個城鎮,別有一番風味,風景仲好靚tim。(原本想去松贊林寺ga,係當地一間規模頗大的藏廟,仲有小布達拉宮的美號,可惜去唔成,因為報團時阿拉丁話松贊林寺前面的地被人買咗,建了商業區,現在只有購物團會去,佢地做純玩團的唔會再去)


落車後明顯覺得比之前凍左dee,又係時候出動我地係古城買的頸巾。



個巨型轉經筒係要用人手拉動o家,金光閃閃,如果太陽照到正,反照出黎o既金光應該會令你不能正望。



發功!!!!!


我同小朱慧都有捐下香油錢,揸住香圍著廟內行一圈再上香(玩下啦,其實唔知行黎做咩o家 ^^)。小煒哥又同我地講下故事,原來每間藏廟都會有一位「活佛」主持,就係廟o既話事人。話說當「活佛」就過世o既時候,就會講低一dee預言,指示自己的徒弟去搵自己o既再世「小活佛」番黎,再慢慢培養佢成材。真係好似睇戲一樣wor。



之後就入城,行下「月光古城」啦,不過其實同大研古城差唔多,都係勁多新店、cafe呀咁,不過d建築再舊d(d窗仲要係梯型框,好有藏人特色);不得不提o既係,果度係好興賣「寶劍」的 ^^,但冇可能拎到番香港,睇下就有份(因為藏人是合法帶刀的)


「歷史堂」:小煒哥話香格里拉其實係因為有兩座城而命名的,就係「日光城」同「月光城」,意即香格里拉o既意思係日月光城,但日光城在文革時不幸被燒掉。只餘下月光古城了。


行下行下,到左一個廣場位置,見到有街邊串燒賣wor,初時團友們都係望下睇下,個心都係十五十六唔知試唔試好。我同小慧出名一見野食就咩都唔理(我地係會o係泰國街邊檔同當地人一齊買街邊沙冰果dee人黎o家 ^^)


先叫兩串牦牛肉,再黎一串粟米,味道好好呀,一d都唔貴 ^^(加埋唔洗RMB10!!!)


一大班團友見我地食得咁開心,又食完冇野異樣(我見鬼佬都有食),即刻個個都勁買串燒,個個都仲食得多過地tim,連團中果dee aunti同uncle都食埋一份 。結果食左好一段時間,就再出發行去我地間酒店啦。


 


「鑄記酒店」係最近新開的酒店,準5星!! 報團前睇過相都好滿意,真身睇真係正呀~~


用上小數民族圖案設計,每間房又十分之大,照明系統十分充足(因為o係成都o既凱賓同埋麗江半步多都係好暗o家 >.<"),熱水差不多一開就有,沖涼一邊,坐廁一邊,係分隔開o家。仲有暖地系統,而最重要係......有部新淨電腦,連免費WiFi上網

走廊都特別闊過人,d門同牆又係金色,好橙眼。中間地下就有個小花園。



坐係窗台,嘆吓碧螺春,真係好爽


 



是日晚餐就是酒店飯堂的牦牛火鍋啦。我地12位團友分2張桌食,每張桌只有6位團友,仲係一人一鍋形式,咩都唔駛爭,慢慢食,所以食得好舒服好開心(淨醬都有10小碟,仲有好多牛的部分同菜,好豐富呀~~~)
。我地幾位後生團友就坐埋一枱,一邊食一邊分享下內地同香港o既野,又互相了解下對方o既背景,最後食到要小煒哥過黎催促一下我地tim ^^。


 


食完飯之後,我地自費去藏民家訪,感受一下藏民風情。



無限量供應穌油茶(味道似咸味的奶茶)、青粿酒(幾易入口,唔錯,主人飲咗好多)、芝士(好苦)、疑似蛋散的餅



女士們表演水袖舞,跳得幾嬌俏



男士就邊拉二胡邊單腳自轉,好高速ga~~~自轉10個圈!!


仲有藏族山歌聽,唔知係唔係個邊空氣真係太好,d人中氣好好,個咪遠到係個心口,都可以唱到爆晒咪,隻耳好wing,同埋真係唔係好聽得明佢地唱乜。


藏民家訪其實和想像中有D唔同,你去o既唔似係一個屋企,似係一個表演場地or祠堂,全部都係dancer同singer,大家圍著坐看中間的藏族歌舞。不過對未接觸過的我地嚟講,都係一個幾開心的體驗呀。


本身可以加錢order藏族傳統的烤羊,但小煒哥唔recommend,因為本地人係唔會殺小羊小牛o既,但當晚其他枱的人食嘅都係小羊,所以烤比你o既都係入口羊,咁你話值唔值比成千至千幾蚊去食啦!!!! 佢話錢應該玩o係值得o既地方,真係第一次join團比個領隊說服唔去消費 小煒哥,你係得嘅!!


 


探訪完之後,已經好累(可能今日真係太早起身),連去古城行下的力都無,快快脆沖涼瞓覺。(有團友話夜晚訓唔到,個心跳得好勁,可能係受高海拔影響,不過對我地黎講,今晚係咁多日以黎訓得咁舒服o既~~~~~~可能因為我飲左都幾多酒下 haha)


 


p.s. 酒店內的花灑旁有塊板寫住:「貴客現正身處海跋3300m,為免引起高山反應,請勿用熱水沐浴過久,多謝合作,如有不適,請到外間休息及求助。」真係好攪笑的溫馨提示呀~~。但我日日食的紅景天係行氣活血o家喎,咁講法咪唔食好過食!?


 


團費 - RMB780/人(包車、包食、包住、包門票)
藏民家訪 - RMB85/人


阿拉丁旅游官網:http://lijiang.ly234.com/


 


by醒目主人simpson & 笨豬小慧simple


 


3 則留言:

  1. 謝謝你的詳細報導!
    我尋日係咁搵" 鑄記酒店" 既網址,
    因為我同男友都好怕好舊又唔干淨的酒店,
    我仲問人地, 可唔可以唔跟佢地同一間酒店, 自己住? haha~~
    依家見到你d 相就放心la~
    但我仲有一個問題ar~ 因為我地諗住去香格里拉就唔會返麗江,
    由香直飛昆明, 再返香港, 但如果我拎住咁多行李, 會唔會唔方便?
    架車大唔大架? 佢話回程要5個鐘, 咁回程仲有無景點?
    [版主回覆05/04/2011 15:20:00]我地呢團住16座van, 坐唔滿, 都有d位擺下大背囊, 喼唔太大個都ok卦.....但坐滿人就無位擺喼的了。
    間酒店可以係門口迫車, 你走個時可能要自己book白牌車, 連人帶行李一齊走囉。最好當然報團時問下先啦。
    回程麗江無景點ga(因為都係個d景點, 唔會去double嘛), 大約4個鐘車, 塞車就會耐少少。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 你個油雞好吸引呀, 睇完好想去麗江玩
    [版主回覆05/05/2011 15:33:00]去喇
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. simpson, 你在那邊有被誤會是當地人嗎?....hahaha還記得讀書時..你又名"蒙古小子" Remember? wahahahahahah!!!
    [版主回覆05/05/2011 21:47:00]文迪~~~~~你一係唔留言,一留就踢我dee秘密,haha。有人話我似law,不過只得一個人,咪小朱慧law >.<""
    點呀,幸福的女人,幾時出黎食個飯呀你???
    by醒目主人simpson

    回覆刪除