2011年3月8日 星期二

Yahoo離奇河蟹事件

前日(7/3)晚上11點幾,仲reply緊大家對我篇「淘寶姊妹裙 - 試買」的留言,點知到咗尋日(8/3)晏晝,剛剛發表了新文章後,我就發現呢篇blog唔見咗!!!!


我又被yahoo河蟹!?


之前已經發生過一次遺失blog事件,因為某人的投訴,yahoo無問過我,就delete咗篇blog,連帶事主的blog也一併delete了,但誰塾正塾邪,我已經唔想評論。當時只覺得言論自由受威脅,但我唔想攪大件事,而且事主亦唔同yahoo追究,所以我都無再跟進。


尋日,又再一次遺失blog!!!


究竟今次又衰乜?? 因為我打咗價錢,被yahoo誤會係商業用途!?但我的其他blog都有打價錢喎,點解又無事嘅? 又因為有人投訴!? 但我無開名又唔係講衰野,普通sharing咋喎。


真係諗極唔明。


好無奈,要打過晒都可以,但大家留俾我的回覆,就補唔番了,真係好唔開心


剎那間,我有d擔心會唔會成個blog俾yahoo delete埋!! 咁我呢一年的努力就化為烏有!!


心有不甘,就算篇blog無得翻生,我都要向yahoo問責!!!俾個死因我都好啦。放工前send投訴表格俾yahoo(<<遲d我想講吓點樣利用呢個投訴表格)


等等等,等咗成晚都未有reply email。心死如灰,先打番篇blog留底啦。


 


今朝(9/3)check email,yahoo終於回覆我了,內容都幾攪笑


「很抱歉得悉您在使用Y!BLOG時遇到遺失網誌的問題,在收到您的報告後,我們馬上為您帳戶檢查有關紀錄,而經我們了解後,確認該網誌位於『垃圾筒』中,……」


我唔記得幾時我有係自己篇blog度按過「刪除」喎!?離奇地竟然响垃圾筒"再"出現。最驚奇係,之前被投訴的blog都一拼復活!!!


 


點都好,能夠失而復得,尤其大家的reply,真係好開心


 


by笨豬小慧simple


 


5 則留言:

  1. yahooblog真係一個笑話
    [版主回覆03/09/2011 13:08:00]我睇完佢俾我的reply真係O晒咀.....覺得成件事得啖笑囉。不過篇blog連圭reply一齊返到嚟, 都算喇。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 可能係 bug btw, 得閒改下pwd 啦. 我有friend 試過學校email account 比人login 左.
    [版主回覆03/10/2011 13:46:00]有冇bug我真係唔知, yahoo無解釋點解會去咗垃圾筒 總之出現番就算了。
    我諗都唔關password事卦.......係就唔止唔見咁少啦。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 哎呀!你好,我o岩o岩依兩日睇到你個blog ,仲留意住你o既淘寶QC report,希望你可以同yahoo 爭取返個理由,支持你!
     
     
    [版主回覆03/10/2011 13:48:00]出現番就算, 我已經唔想深究原因。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 咁下次唔見咩都去垃圾埇搵o下啦,哈哈~~不過失而復得真係得乾杯呀~~cheers
    [版主回覆03/10/2011 13:53:00]yahoo攪到我變垃圾婆呀~~~hahahah~~cheers!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 你由designer變咗垃圾婆,可以參加窮富翁大作戰喎~~wakakakakak~~  

    回覆刪除