2011年3月17日 星期四

公主般的滑滑雙手fairy body & hand lotion

有沒有想過,有一天你去街街時,穿著打扮化妝都是無敵的靚,但男友一牽你的手,就說了句:「嘩,乜你隻手好似阿婆咁"鞋"o家」即時美麗度減減減減減

所以我的手袋隨時都有支hand cream,呢排就日日帶住佢



fairy小精靈天然薰衣華精油夢幻乳液

內含薰衣草精油、維他命E、芝麻萃取精華。有助促進皮膚血液循環,減輕腫脹感,薰衣草精神有助放鬆神經,更易入睡。

我非常喜歡加入維他命E的hand cream,因為維他命E是有助角質層更強壯的好東西,減少指甲折斷的問題。

以前我的指甲好薄又易斷,最嚴重時係斷到入肉,留唔長當然唔洗搽甲油扮靚靚啦,最後食咗一輪維他命E丸,指甲健康終於有改善。

知道fairy小精靈天然薰衣華精油夢幻乳液含有維他命E,加分!!



hand cream大國 - 澳洲製造,倍感安心



揭蓋式樽口,入面有細細的口,易於控制份量



新貨有錫紙封口,衛生!!



唧出來是奶白色的乳液,水份比較多,有濃濃的薰衣草香味。

由於水水的,所以很易塗勻,吸收得也很快,薰衣草香味在hand cream被吸收後已經大大減少,我不喜歡太濃烈的香味,現在剛剛好。


試用結果:










BEFORE:手紋明顯,指甲邊緣的皮膚尤其粗糙
AFTER:手紋減退了,指甲邊緣的皮膚亦變平滑了


用後感:

塗完後不單有陣陣的薰衣草香味,感覺很relax呀~~~最重要有即時滋潤的效果!!! 又不會痴笠笠。只是持久力稍遜,塗的次數要相應增加啊。

公主段滑滑的雙手,男人應該肯拖無投訴啦


打完收工,多謝支持,很久沒有抽中BL的試用,真的喜出望外,我以為自己被您忘記了。







沒有留言:

張貼留言