2011年3月23日 星期三

::拍拖13週年::


13年喇,原來我地一齊已經咁耐囉,但點解我一d都唔覺時間係過得咁快嘅呢?正宗「快樂不知時日過」呀。


 


今年主人好醒目,唔洗豬小慧通知都識自動波係3‧23拎假,抵讚!! 但我就慘囉,撞正太后回港,無得no show!!(最後又峰迴路轉地,太后思鄉,中途離港一星期,我又有得再拎假,但,都係算啦,要留番d假攪結婚野呀)


今年的節目,全部由主人安排,一早book好枱去食buffet,豬小慧就un un腳等人接放工就可以了


豬小慧一心淨係諗住去食(好好好期待呢一餐ga),無諗過主人會有surprise!!(係咩你睇晒就知!!!)



去咗世紀香港酒店食buffet,雖然食物唔太多,勝在人少少,寧靜又舒服。



食到好飽飽呀~~~~好滿足



服務一流!!! waiter見我地想影合照,主動幫我地揸機啊~~~


 


睇到呢度,你都知主人俾我的surprise係咩吧。



!!!!!!!!!!!!!! 係鬆弛熊公仔呀~~~~~佢手上面仲拎住一束手摺的花!!!! 我仲諗緊主人今年會唔會送花呢?? 咁樣送花真係仲開心好多好多



好軟棉棉,好可愛又好好攬,愛C佢了。(其實主人自己都好鐘意鬆弛熊ga)


 


 


今年係婚前最後一個拍拖紀念日,雖然主人話結婚後都仲可以繼續慶祝,但我相信323的重要性一定不及將來的1120結婚紀念日。


希望婚後一年、十年、廿年,甚至更久更久之後,我地仲記得323!!! 因為無呢日的話,就唔會有1120!!!



今年豬小慧好失敗呀,當主人又送花又送公仔的時候,我竟然咩都無準備,連朱古力都無買。但主人笑咪咪咁答:「唔洗啦,唔洗啦。」個時,豬小慧真係好乖好聽咁咩都無送喎,哎呀呀,呢個時候我做咩咁傻咁天真ga。


幸福,會令人變蠢ga!!! 但又蠢得好開心喎,點算??


 


主人,愛C你


 


by笨豬小慧simple


 


3 則留言:

  1. very sweet~~~~~HAPPY ANNIVERSARY~
    我覺得主人開始學習到G既手作技能...我都要快D帶恐龍機師認識下G先....嘻~
    [版主回覆03/26/2011 18:32:00]haha,我果dee同G仲差好遠好遠呀。褶就一早識,但手藝上一定唔及G。恐龍機師如果識左G,應該第一句都係同佢講「都係你啦 >.<",提高晒班太太們O既期望」
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  2. 朱小慧,其實我都知你估我一定唔會預備 dee咩比你,就係咁先有驚喜ma ^^。lee隻野我諗住買好耐o家啦,但又唔想咁早買定比你知,唯有耐唔耐就去睇下佢仲o係唔o係舖頭度。好在佢最後都乘乘o係舖頭等我姐 ^^
    by醒目主人simpson
    [版主回覆03/26/2011 19:33:00]主人,點解係咁識整埋呢D surprise嘅呢??點解隻豬次次都咁蠢呢??
    突然諗番起你點樣同我求婚呀~~~仲有好多好多你以前俾我的surprise!!! 好感動
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  3. 嘩, 原來你地一齊左13年, 我呢家先知咋....勁丫!!
    主人好有心思呢......有surprise俾小慧....我都要讚你丫!!..我都要叫阿比學下野先得丫!!
    [版主回覆03/31/2011 10:38:00]阿比咁錫你,又肯同你一齊投入攪一個咁得意o既婚禮。又肯影咁攪笑o既相,我都未必做得到呀~~~~~~我地要向佢學習先得呀 ^^
    by醒目主人simpson

    回覆刪除