2011年3月10日 星期四

淘寶姊妹裙 - 到咗喇

今日下午終於收到條淘寶姊妹裙!!! (等咗3日,等到頸都長)



就咁睇都幾好,不過一拎上手已經有好多不滿


 



不滿(一):唔啱身


條裙可謂「前面誇啦啦,後面X喇媽」,正面睇唔算有大問題,但後面鬆到可以裝水。我俾佢的長度係未著高跟鞋時量度的,由膊頭剛剛到腳眼,fitting時著咗3吋高跟鞋,條裙竟然仲掂地,即係做長咗啦。



明顯見到條側骨走後(唔係對正胳啦底),後面完全係離行離剌!!!


 


不滿(二):布料差


一拎上手已經知道嶺野,塊裡布(底裙)好好好厚!!! 條裙即時硬晒,無晒飄逸感。相反地,雪紡太薄,d車骨位露晒出嚟,尤其個pad,現晒形,好肉酸呀~(下面張圖你就睇到);雪紡布織得好疏,大力一扯就會爆線,有D地方穿咗D好細的窿(影唔到)


 



不滿(三):手工差


cutting無腰,D骨位好硬,feel到側邊綱起晒;後中條腰帶唔對稱,歪嘅。用白色線"的"針,但手工唔好,太大針,又露晒出嚟,close-up一定穿崩。


好彩係裙入面有落橡筋帶,所以條裙鬆成咁都無sher落嚟。


唯一滿意胸前的縮褶算做得唔錯,夠平均,又唔算太少,有番D高貴feel。


 



不滿(四):錯顏色


腰帶我request要右圖的淺紫色(張色卡係賣家send俾我),但成品變咗粉紅色。


同賣家理論,佢死都話個色啱,係跟色卡做,但我落單個時confirm好晒要淺紫色,賣家當時答我呢個色係淺紫,點知出到嚟唔同咗,佢就賴用手機影,有色差,我張fitting相都係用手機影,佢就賴佢部手機的相片質素唔好............你講晒啦,我仲可以講咩。


 


 


結論:


尺寸都仲有得改番好,但布料、顏色真係無得補救,當然,一分錢一分貨啦,接受唔到就唔好買。(或者可能我職業病發,對住件衫驗屍咁驗,先覺得有咁多問題)


呢位賣家的客服、發貨速度都做得好嘅,比預計中早咗發貨,客服亦有問必應,回覆快速。


「色差」都係大風險,除非你想order大路色,如米白、香檳金、粉紅色等,可以考慮訂淘寶,因為出錯機會少好多,要造其他顏色真係要諗清楚。


而我,80%會去百利訂造了,因為我想造dirty pink/lavender,怕出事


 


 


BY笨豬小慧SIMPLE


 


8 則留言:

  1. 佢d色差都真係差好遠喎, 個客服死都唔認衰..........好彩買左一條試啫..
    丫丫丫, 小慧丫....講真架.......你真係好鬼fit, model既身材.......好羡慕丫!!我呢家進入放棄狀態, 學mc win話齋, 我等緊自然瘦!!
    [版主回覆03/12/2011 23:10:00]算罷, 佢地死唔肯認, 我都無符。依家已經疊埋心水揀百利, 但又係另一個考驗, 希望我遇到好公司啦。 我瘦到得骨, 有咩好睇喎, 更加唔係model啦, 人地個個有事業線ga, 我乜都無 其實你都好瘦, 仲要再減???? by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 最初真係有諗過响淘寶買,依家就有少少卻步!!好似响香港訂好少少咁喎!!
    [版主回覆03/12/2011 14:02:00]如果你諗住造白色同basic, 淘寶真係好抵!不過要有心理準備尺寸唔啱,尤其長度,都預要畀人改,即成本可能多幾十囉。都有sis係淘寶定到ok的裙,唔係間間咁衰嘅,只係我要求嚴格d,haha. By笨豬小慧

    回覆刪除
  3. um...睇黎,都係響百利造會穩陣d...好彩你都只係做左一條~
    [版主回覆03/12/2011 23:12:00]如果做白色, 款又係basic, 淘寶係抵呀~~~但我唔想白色, 但又怕色差問題(手工嘅野, 唔識睇係唔知有問題), 所以都係百利算了。 你有朋友幫你攪姊妹裙, 真係好好, 煩少一個大task by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 我又學識多一句小慧金句:「前面誇啦啦,後面X喇媽」---- 真係笑死我啦
    真係好多謝小慧你以身犯險, 做白老鼠, 等姊妹們唔洗浪費心機同時間
    你係咪會去百行訂? 我今日都會趁放假同妹妹去R0個間野睇多一次, 如果佢都OK咁我地睇下會唔會一齊JOIN, 去FIGHT返個"朋友價"返來....
    P.S. 雖然買唔成姊妹裙, 但我都想係淘寶買其他野, 我依家先向你報名先, 希望有個EARLY BID OFFER, HEEHEE
    BY A
    [版主回覆03/12/2011 23:13:00]搵日我地一齊去睇姊妹裙, 好嗎?? 淘寶班一定留位俾你, hahahaha, 約定你一齊放血。 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 有色版都造錯...睇黎我都係去百利穩陣D
    [版主回覆03/12/2011 23:14:00]如果你做白色+香檳金腰帶呢d basic野應該99%唔會出事, 其他顏色真係要諗清楚。 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  6. 真係唔該晒你呀, 之前都有諗過係淘寶訂, 而家見到咁樣, 真係唔好訂喇.. 之事搞到自己一肚氣....  其實你條裙係咩色? 我見你影d相, 有時綠有時藍...
    [版主回覆03/12/2011 23:20:00]係tiffany blue, 係藍藍綠綠咁, hahah 我覺得你係布藝坊訂個d都好ok!! 仲有呢個款tim! by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  7. o..this bridesmaid dress is really not gd wor..anyway, go and get one in Pak Li la..add oil ah!
    [版主回覆03/13/2011 23:40:00]真係想慳D都唔得
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  8. 我都想一齊睇姊妹裙呀!跟住小慧唔會俾人揾笨!
    [版主回覆03/13/2011 23:27:00]不如約埋一齊睇啦~~~幾時好呢???
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除