2011年1月31日 星期一

Mona Lisa收相

千辛萬苦,幾經波折,終於收到Mona Lisa的相。

不過由6pm等到8pm才收到,真係等到變化石

為免重蹈「空歡喜」的覆轍,係送貨叔叔面前拆開檢查,今次真係我地d相喇,YEAH!!!



嚟張全家幅先




睇真d,原來都未算影得好差,但都有幾張影得麻麻唔知點解都揀咗

同埋,我懷疑Mona Lisa tune過d色,主人塊面明明黑過我好多ga,點解出嚟d相又唔係嘅???好似同揀相個日睇的顏色有d出入喎



遲d要物色一d畫框和相簿,好好保存我地的第一輯婚照




明天返公司scan D相,大家等等我喇。


by笨豬小慧simple

沒有留言:

張貼留言