2011年1月26日 星期三

買冷氣

前日病咗請了sick leave,見精神D,就同主人去咗睇冷氣機,因為真係好趕住要裝。


其實年幾前已經買咗樓,慶幸自己上車上得快,當時樓價都只係搭緊高速升降機,仲未坐火箭,亦要多謝未來6299係首期上的支持,否則可能我地要遲多年幾先結到婚。


收樓之後,大廈就話外牆要維修,一整就整咗年幾。(基本上係由收樓到現在)


呢排去昅昅個進度,好似就快攪掂要拆棚,係時候裝番個新冷氣,因為無鋁架,怕拆棚後至裝會收得好貴安裝費。


行咗3~4間,終於係老闆的介紹下,揀咗AKAI的匹半窗口式冷氣機,算係平價d又有一級能源標籤的日本機。



本來約好26號裝機,點知送貨遲咗,諗住要過年後先可以裝啦,突然間師傅又話ok喎,真係呢。


終於安裝好,點知,個冷氣唔work,過到電但無風出,唉..................乜咁玩我呀。


 


by笨豬小慧simple


2 則留言:

  1. o下,點解會咁o架....好醒呀,襯有個棚可以裝冷氣.....我哋第日個廳都想換分體式呀,但要搭棚肯定超貴,都係再諗諗啦~~
    [版主回覆01/29/2011 10:08:00]其實師傅話無棚都裝到鋁架, 只係麻煩少少, 當然仲有棚就快手好多啦。
    我諗你買機之前問一問師傅會好d。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 你地可以裝分體式咪好law,我地果度原本係分體式,裝完外牆之後佢話唔可以o係外面裝野。結果由分體式(仲要係新野黎o家),轉左做窗口機 >.<""""""""
    by 醒目主人simpson

    回覆刪除