2011年1月15日 星期六

20112011 BG2B gathering@石澳

繼上次X'mas前的BG2B gathering後,話咁快我地就約另一次的meeting了,多謝chanwong和mc win做攪手呀,你地的orgainising真係好快手!!! 而我就..........舒舒服服等大家call


今次決定BBQ!!! 仲要去石澳!!


嘩~! 真係好好好遠。自從F.3學校旅行之後,我都無再嚟過。如果唔係攪結婚識到大家,我都唔知仲會唔會去石澳




呢個就係燒熟晒我至愛的雞翼同芝士腸的BBQ爐。火光紅紅啊~~


個晚好凍,大家圍住火爐一邊取暖一邊傾計,好有營火會feel。


傾吓傾吓,話咁快又10點幾,快樂的時光過得特別快,又係時候講bye bye。


次次meeting都好似唔夠時間咁,好多野想同大家傾,有講唔完的話題,其實大家認識的時間好短,真係好得意。


呢d就係緣份!!!! 真係好開心可以識到大家


「不能同年同月同日生,但願同年同月同日結婚。」







剛剛到達時拍的流浪貓貓,佢非常沙膽,挑戰地盤主人「薯條」狗狗,貓狗大戰一觸即發,大戰數分鐘後,互無損傷,和平散開。




唔知過年後大家有冇時間再聚一聚?不如今次打邊爐,今次我識路帶大家去ga!!!




by笨豬小慧simple


4 則留言:

  1. 好呀好呀,不過要等我腸胃好番先呀,我仲估過年前都有機會見O下TIM,原來仲有2星期就過年了~~
    [版主回覆01/21/2011 10:03:00]你啱啱先感冒好番, 又嚟過??? 小心身體呀~
    今年係最後一年可以盡情逗利是啊~~~我好期待ga!!!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. haha,次次meeting都會雞啄唔斷,次次都會好快就左幾個鐘咁。感覺上似小學或中學同學聚會咁。希望快dee再見你地啦~~~~~~~~
    by醒目主人 simpson
    [版主回覆01/20/2011 22:33:00]係wor,漏左感謝活動攪手mc win 同chan wong~~~~~~~~~~
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  3. no need to thank lar~~~ 好呀下次你地帶路去da bin lo larr~~~ 期待 
    [版主回覆01/21/2011 10:11:00]ok^ ^
    不過約人仍要麻煩你啊~~~~我發現原來我無大家電話......
    ps: 你睇我個blog有冇出問題???? 我click去你個blog度, 唔知點解無晒你d文, 得番最頭個2篇..............reload咗好多次之後終於睇到, 但又留唔到言, 仲出現 "找不到這篇網誌" ..........嚇死.......唔知咩事...........你睇我個blog有冇咁的情況??我怕你d野可能係yahoo的database出現問題, 你要唔要向yahoo反映一下??
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 拿拿臨報個名先... 唔該預埋我同G呀...
    [版主回覆01/21/2011 10:13:00]of cos預埋你地啦~~~
    ps: 你睇我個blog有冇出問題???? 我click去你個blog度, 唔知點解無咗你11月之後的文, reload咗好多次之後終於睇到, 但又留唔到言, 仲出現 "找不到這篇網誌" ..........嚇死.......唔知咩事...........你睇我個blog有冇咁的情況??我怕你d野可能係yahoo的database出現問題, 你要唔要向yahoo反映一下??
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除