2011年1月28日 星期五

Coffret D'or 踢走病容化妝術

腸胃炎咗成個星期,日日又嘔又瀉,生病加上瞓得唔好,個樣真係殘到爆



平時唔揸粉底的我,都要搵D幫手遮醜 - Kanebo的Coffret D'or SILK SKIN底妝系列



Cover Fix & Silk Cream Foundation



塊面又腫又黃,皮膚好乾,最勁揪莫過於個大眼肚



用法:

SKIN CARE之後,先塗上COVER FIX MAKEUP BASE。



Coffret D'or Cover Fix   SPF21 PA++  HK$230/25g

演出柔細光澤效果的絲潤美肌粉體配方,輕輕塗上即可遮蓋毛孔和不均勻的膚色,水溶性膠原蛋白(保濕)配方,提昇肌膚滲透力,呈現自然妝感的妝前乳霜。

用法:全面塗勻之後,再在毛孔粗大和黑眼圈的地方重點塗上。



唧出來是自然肉色的cream狀乳霜。遮瑕力非常好,只是塗了一層,黑眼圈就遮走了大半,果然無呃我。只是稍嫌偏乾,很難推勻,建議使用前先做好保濕功夫,例如用保濕的make up base、或先塗滋潤的護膚品。


之後塗上SILK CREAM FOUNDATION



Coffret D'or Silk Cream Foundation  SPF21 PA++  HK$300/25g

水溶性膠原蛋白(保濕)配方,加上豐富柔滑的乳狀質地,創造滋潤光澤的極致絲柔肌膚。演繹出柔細光澤效果的絲潤美肌粉體配方,濃密滋潤,與輕柔觸感,創造高級絲綢般迷人光澤&絲滑肌膚質感的粉底。

用法:點5點在臉上,用複指或海棉推勻,之後用溫暖的雙手包裹雙頰,使粉底更貼面。




BA給我的是OC-C顏色,適合膚色一般白和喜歡自然妝容的sis,如果喜歡偏白的妝容,可以選淺一號色的OC-B。內附小匙,方便取出粉底,我最怕d粉卡住係指甲邊。



雖然叫cream foundation,卻出奇地多水份,所以非常好推;遮瑕力也相當出色,加上粉底後,我的黑眼圈已經9成不見了,泛紅的雙頰都遮咗,連雀斑都BYE BYE喇


之後加少少少遮瑕膏和掃上碎粉,病樣就遮晒啦。



左至右:Makeup Base>>Foundation>>Concealler>>Loose Powder

係唔係差好遠先。


返工化妝我都以「快、靚、正」為首要目標,如果一盒有晒眼影、highlight、shading、眉粉的palette你話幾好,唔洗拎幾十萬樣野出嚟先化到個妝,仲可以慳唔少tim。點知真係有:



KATE的眼影+眉粉combo,仲只需HK$101,好抵玩。



我會將最左手面的米白色做highlight,最右手邊的淺啡色做shading。



睇唔睇得明呢?






大功告成,病樣BYE BYE~~~~~


所以話,化妝品先係女人的最佳「補品」HAHAHA


一向無乜抽獎運的我,竟然受到Kanebo的邀請參加今次的試用,真係喜出望外,呢份亦是我新一年得到的禮物,多謝啊~~~


打完收工,今次真係病入膏盲之作,希望大家多多支持啦~~


Coffret D'or官網:http://www.coffretdor.net/tcn/











沒有留言:

張貼留言