2011年1月22日 星期六

confirm當晚攝錄影

因為一年前主人去了做兄弟團,認識了Tart Yau Creation的攝影師,非常喜歡佢地的攝影風格,尤其videoman的朝拍晚播,主人直頭讚不絕口,誓要自己結婚當日用番呢隊crew。


所以呢個task我都無咩意見,當然contact嘅野都係主人負責啦。


只怪主人唔嗲唔吊啦,遲遲都唔搵人,一直都confirm唔到人數和價錢。


 


現在終於正正式式confirm喇。


1P+1V - Tart Yau Creation


價錢....................當然係友情價啦~~~~


 


另外再有:


1P - 主人朋友的大佬


1A - 主人的小學同學


 


現在成隊crew就有4個人,人才濟濟,勁!!!


 


 


Tart Yau Creation
http://www.hyau.net/Tart_Yau_Creation


 


BY笨豬小慧simple


1 則留言:

  1. 小慧講錯了,其實阿tart 的市價不是這麼低的,只是我地問佢已經係友情價。而搵左我個fd 去問(佢同tart是小學同學會的要員),佢就直頭拎到個無敵友情價tim~~~~~~(我個fd果搵阿tart幫手,係免費tim)
    另外,有一個攝影係我個fd的親生大哥,攝影技巧一流。加上我有位小學同學,之前佢係候生果拍攝記者tim,佢宜家做free-lance多,所以拍攝能力亦不弱。加上我講o既幫手都係不停接婚禮及婚宴job的,成日train住,一定放心。
    by醒目主人simpson
    [版主回覆01/29/2011 11:44:00]我都知呀~~~但唔知點group埋佢地嘛~~~
     
    1P+1V - Tart Yau Creation
    1P - 大佬
    1Snap - 主人的小學同學
     
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除